Elgitarr + förstärkare
jag har ingen aning om va den är värd,
om de inte är för dyrt skulle jag kunna tänka mig att köpa den :)
beror även på va de kostar att skicka osv. 
Jag skulle tippa på mellan 1000-1500:- för både gitarr och stärkare.
//S
kolla på exempelvis blocket vad andra har lagt ut för pris

3500 har en vän tippat på, tror ni verkligen inte att jag får mer än 1500 för den ?
Mvh Ellenfyrkant

Burswood är ju inget speciellt känt märke och vad jag kan läsa mig till inte så himla populära. Kikade lite på blocket och googlade eftersom jag är lite osäker på vad man kan tänkas få för ditt "paket", och de verkar inte ligga speciellt högt tyvärr.
Men du kan ju alltid lägga ut den annars??

#7 Det är precis det jag ska, sätta ut anonns på den. Drf jag undrar om rimligt pris.
Mvh Ellenfyrkant

Kruxet är att det här är en nybörjargitarr, hittade en i fint skick på blocket med förstärkare, samma fabrikat, 800kr, men blocket är så svårbedömt på samma gång, fanns en utan stärkare för en 500:ing också men som sagt, svårbedömt.
Du lär inte få tokmycket för den men det hindrar dig ju inte att lägga ut den för 3500:- om nu någon sagt det till dig, det värsta som kan hända är att den inte blir såld och då får du sänka priset.

#10 Haha ja, värre än så är det juh faktiskt inte :P
Mvh Ellenfyrkant

#12 tack så mycket ! :D
Mvh Ellenfyrkant
Som andra gissat så tror jag att du max kan få 1500 kr för den. Var nära att sälja min bas för ett tag sedan - knappt använd, med dubbelt så stor förstärkare som din och inklusive basfodral. Det bästa budet jag fick för den var 1700 kr.
_No way! Yes way!