jag ska nog försöka ta mig till motala imorrn o se Takida. annars blir det nog close-up made us do it i november. kommer säkert något därimellan oxo.

Maraton rock ikväll eventuellt, bror på vädret.
Men annars In flames i höst
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
In flames i oktober :)

Var på Maratonrock igår, bla annat Hell n Diesel spelade. Så himla bra var de!
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Ska till Västerås och Takida den 29/8.Det ska bli kul!
det blev t.om imorgon oxo, ska se millencolin på münchen hoben i linköping, har sina fördelar att börja plugga..o sen fick vi biljetter till mando diao på cloetta center i september.
Lars Winnerbäck på lördag, 23/8, stångebro linköping :D
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Ja, In flames blir den förstkommande, sen efter det är det Volbeat x 2, ena gången i malmö och andra blir i själland.
Jag vet inte riktigt, men den konserten jag vill mest på är nån av Tokio hotel´s.

håkan hellström i huskvarna den 24e oktober.
om jag hittar någon att gå med tills dess… ^^
hardcore superstar, volbeat och slipknot
millencolin :) om de inte blir nåt innan :)
Kaizers Orchestra i Bergen om en månad..
Sajtvärd på Iller.ifokus

Hellacopters på Måndag. Helen Lawson på Tisdag. In Flames på Onsdag! Cool vecka!
I fredags var det Håkan Hellström för mig i GBG, fy fan va underbart det var. Han levererar, som allltid på Liseberg. 17000 stod och sjöng i kör! :)

Satan vad bra Hellacopters var, ni som har chansen att se dem under turnén gör det, ni kommer få se ett band i toppform!
Håkan Hellström igen för mig, denn gången i hemorten Partille <33
va på In flames i torsdags, i december blir det Millencolin och i februari blir det Ac/dc :D
Det blir Neverstore <3 Första gången jag ser dem live :D
#19 Neverstore är bäääst! Har sett dom live, skitbra! Avundsjuk på dig, ha så skoj! :D
Jag hoppas på Noisuf-X på Tinitus!
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Coldplay i sommar, ska beställa biljetter redan nu. :') Om jag lyckas.. Hemsidan strular.
Hmm det blir nog Swedenrock kryssningen som är i april.
kom nyss hem från Close up båten =p
Hoppas på att få til det till Metal Town i sommar. Får se hur det går.
Paulina

Thåström på Cirkus, sen blir det den mindre kände Roger Karlsson på Alcazar i början av april. Därefter var det något med Staffan Hellstrand och Johan Johansson på Cirkus i mitten av april.

Troligtvis Mando Diao i GBG 24 april :)

Jag ska se Dia Psalma när de ska spela i Norrköping i april :D
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Nästa konsert är på lördag, Backyard Babies i Eskilstuna! :)
Ingen inplanerad tyvärr, men KORN står högst upp på listan!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Chris Cornell 2 Mars!
nästa blir reel big fish, 7:e mars, Tyrol sthlm. RÖJJ! :)
Min nästa stora bli Green Day den 11 oktober! LÄNGTAR!!!
Usch, jag mår bara dåligt av att höra om konserter och sånt. JAG vill iväg men kommer inte iväg. Det är sååå PISSIGT!
Skulle göra vad som helst för en kompanjon till SWEDEN ROCK i sommar, jag har daltat med att köpa biljett hur länge som helst nu och ja de börjar ta slut. Ibland hatar jag mig själv.
Hoppas ni får det kul på era konserter själv får jag sitta hemma och låssas att jag är på konsert eller någon as grym festival. Hehe! tragiskt men sant. :P
Håkan Hellström på Liseberg i sept är vad som är planerat, men vem vet det kanske blir något spontant innan dess :p

Min nöästa konsert lär ju bli Green day i oktober! :D Fast nkäee, jag skojja, det läår bli på gatufesten! :D

Springbrake i KALMAR 30/ 5