Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 2766 ggr
MimsForever
0

Johan Palm

Jag känner mej ensam om att tycka om Johan Palm på hela iFokus, finns det NÅGON mer som gillar Johan här? :P

Crotalus-Adamanteus
0

Du är nog ensam om att tycka om han.

tantan
0

förhoppningsvis är du ensam

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

MimsForever
0

#1-2 vad ni var säkra på det då :P

Buuc
0

Du måste vara ensam. ;)

Crotalus-Adamanteus
0

Palm är kass. Så tycker jag.

MimsForever
0

#5 Palmen är bäst, han är ju betydligt bättre nu än han var när han var med i Idol ;) . men smaken är som baken 8)

MimsForever
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Danger Danger by Johan Palm :'D

Livzson
0

Jag tycker Johan Palm är väldigt, VÄLDIGT dålig.

// Lisa, medarbetare på Twilight

MimsForever
0

#8 märker att alla tycker det :P, fast endå så har han över 1000 fans, iaf på hans forum :)

Livzson
0

Rätt så logiskt att hans fans finns på hans forum ;)

MimsForever
0

#10 haha ja, men det borde väl finnas fans på andra ställen än just hans forum ;)

mariva
0

Nu kommer jag och bryter trenden på den här tråden! Jag är "jättegammal", men tycker ändå att Johan Palm är bra! Skrattande

Han är jättebra för att vara så ung, och jag tror att han kan bli ännu bättre.

Tror också att det är många i olika åldrar som gillar honom men inte vågar erkänna det. Flört

MimsForever
0

#12 WOHO, en iallafall :P. Han har fanns i olika åldrar ;), det är ganska tydligt på forumet :) . Det är ganska många som har erkännt på sista tiden att dom tycker om honom, dom kanske inte gilla honom i Idol då jag faktist kan erkänna NU att hans röst inte var helt perfa, men när dom hör t.e.x Emma lee så ändrar dom åsikt haha :)

mariva
0

Att vara "bra" handlar ju inte bara om att sjunga perfekt, för det gör väl inte Johan kanske. Det kan också handla om att man sjunger personligt, med mycket känsla och närvaro. Det tycker jag att Johan gör.

Det kan ibland vara en nackdel att ha blivit upptäckt i Idol, för folk som inte gillar programmet har en tendens att döma ut dem som deltagit där, utan att ha lyssnat ordentligt på dem.

MimsForever
0

#14 Jag har alltid gillat johans röst, men jag tycker att den har blivit bättre nu jag är kräsen oftast när det gäller röster haha :), men Johan har något speciellt. och att han är söt är ju bara ett plus Skäms

Jo,men det var ju inte en nackdel för Johan ;)

mariva
0

Jag har också gillat hans röst hela tiden, till och med när den sprack, som i "The winner takes it all"! Glad

Jo, det är klart att det var bra för Johan med Idol, men det hade kanske varit fler som lyssnat på honom om han hade blivit upptäckt på annat sätt. Jag vet inte. Eller också hade han inte blivit upptäckt alls…

MimsForever
0

#16 jag var tyvär inte hemma när han sjöng den, men min kompis ringde och skrek att han hade kommit i målbrottet Obestämd. men nu har jag ju hört den haha .

gud vad hemskt om han inte "skulle finnas" Oskyldig 
Han var ju på Tuna Park häromdagen, och han är ju så grymt bra Live!, fast jag är ju liiite rädd för honom så jag kunde inte säga något när jag träffade honom tyvär, ogillar mej själv lite för det ;). jag tror det enda jag har sagt till honom är " hej" och " okej, men det är jävligt kallt ute " Obestämd inte för att det har något med saken att göra men endå ;)

mariva
0

Kul att du har fått träffa honom i alla fall! Grattis! Inte många som fått säga till Johan Palm att det är kallt ute! Skrattande

MimsForever
0

#18 hah, kanske inte :P, men det var i Mjölby, åkte 17 mil för att stå 3-4 timmar i 7 minus grader och se honom sjunga i 10 min och sen stå i en kö i 1 timma för att få träffa honom 1 min innan man blev ut tvingad av vakterna haha, men det är värt det, även om man fick en förkylning på köpet ;). så var han ju i västerås också, jag stog 2 meter ifrån honom efter att han hade sjungit men jag vågade inte gå längre fram eller säga ngt till honom, jag bara stog där som en idiot Obestämd, sen i tuna dårå ;).

mariva
0

Bättre lycka nästa gång! En vacker dag får du väl be att få en kram! Det har du förtjänat efter allt du fått utstå för hans skull! Flört

MimsForever
0

# 20 haha, kanske det, får väl leta upp honom i sthlm någon dag ;)

Angelclaw
0

Alltså, han är söt, barnsligt söt. Lite som en lillebror såddär. Men sjunger bra gör han inte, trots charm.

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

MimsForever
0

# 22 Storebror för mej isåfall :P , jag tycker han sjunger bra, men det är ju olika från person till person ;)

Angelclaw
0

#23 Säkert ;) Min personliga teori är dock att många små tjejer där ute egentligen mest gillar honom för att han är söt och charmig ;) Men visst finns det de som sjunger sämre, Håkan Hellström t.ex ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

MimsForever
0

#24 haha jo, men att han är charmig och söt är ju bara ett plus  sen hans humor också och hans konstiga "rörelser" x).

Jag gillar Håkan Hellis , Skulle görna höra dom i en duett fast jag vet att det skulle låta skit 8)

Livzson
0

Oh herregud, Håkan Hellström OCH Johan Palm. Jag ska skulle nog få lite dödsångest isåfall..

Angelclaw
0

#26 Iallfall ett kraftigt fall av andnöd och tillfällig dövhet ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Buuc
0

#7 Jag erkänner att hans röst låter lite bättre där. Tycker inte att det låter bra, men bättre. Tack vare studioinspelning och effekter. ;)

Crotalus-Adamanteus
0

Han är inte värd att lyssna på.

MimsForever
0

#28 han är faktist bättre LIVE än på skiva ;)

#29 nehe, din förlust 8)

Crotalus-Adamanteus
0

Snarare min vinst som inte lägger pengar på han. Cool

MimsForever
0

#31 Jag gillar att lägga pengar på honom 8) , hans musik är bäst, fast det kunde ha varit mer "johan" i låtarna ;)

mariva
0

MimsForever, såg du att Johan var med i Babben & Co? Jag såg reprisen idag. Han verkade ganska nervös tycker jag, och det var ju lite synd.

MimsForever
0

#33 nej, det såg jag inte, men min kompis har det inspelat, jag var hos en kompis då ;). Jo, jag vet, han har börjat stamma igen haha, Han gjorde ju inte det en period men nu har han börjat igen, fast jag tror inte att han är så nervös. Han såg ju inte såå nervös ut i Söndagsparty, och i nyhetsmorgon såg han bara drogad ut D: , han hade druckit för mycket redbull säkert ;).

mariva
0

Jag hörde inte att han stammade, men han verkade nervös när han sjöng, lät lite osäker.

MimsForever
0

#35 , Stammade han inte? woho ;). Gjorde han, måste kolla o.o

MimsForever
0

# 35 Nja, jag tyckte han såg normal ut, bara osäker blick i kameran . .

mariva
0

Ja det var väl det kanske…

Moa-15
0

Är du säker på att du tycker om hans röst? Eller själva utseendet och sättet? För rösten är ju inget vidare tycker jag iaf……..

MimsForever
0

#39 Jag gillar hans röst :) , den är underbar (A)  och söthet och humor är ett plus ;)

Moa-15
0

Ja om du säger det så…..

MimsForever
0

# 41 Tror du inte på mej? o.o

Moa-15
0

Jo visstFlört

MimsForever
0

#38 ;) 

#43 Haha ;D

spiritedaway
0

Nej jag tycker inte han är bra. Jag satt bara och hoppades att han skulle åka ur idol. Många som var mycket bättre åkte ut före Tungan ute

jag blev helt chockerad hur mycket pengar vissa personer är redo att lägga ut för sin idol….Och tjejen som typ skrek och grät, jag fattar inte?! Tungan ute

[belewiien]
0

Jag tycker att han är väldigt ehm…feminin. Behöver dock inte vara fel i det i och för sig men han är väldigt barnslig. Gillar ändå hans stil på något sätt då han fortfarande behåller sitt "jag är johan palm, ingen annan". Hans sångröst är dock inget vidare säger mina öron!

MimsForever
0

#45 Jag förstår inte heller "tjejen" som skrek så, jag skulel nog bara bli stum och dö elelr nåt 8) sen efter börja grina osm en idiot när jag börjat leva igen (A), btw så ringde jag ca 20 gånger när han åkte ut vilket inte var tillräckligt mkt D':. Jag grinade som en åsna när han åkte ut ! jag skrek och jag grinade och jag skakade (A) tillochmed min bästis som också gilalr Johan skrattade åt mej , eheh, först grina hon, sen så började hon skratta när hon såg mitt "damputbrott" :/.

#46 Hans sångröst är bra ;) , fast alla tycker olika haha

spiritedaway
0

#47 det kan inte vara nyttigt ;P

MimsForever
0

#48  nja, knapast nyttigt  haha :P, men inget jag kunde rå för ;), nu skrattar jag ist för människor som börjar hyperventilera bara dom hör Johans namn :), jag skriker bara 8)

[belewiien]
0

Haha skrik inte nu, jag och min vän satt mitt emot Johan på tunnelbanan för några veckor sedan. Tog ett tag för mig att uppfatta att det var han. Han var väldigt liten.

MimsForever
0

# 50 nu blir jag lite avis O.o, Johan är väl inte liten? xD

[belewiien]
0

Det finns inte så mycket att bli avis på. Jo han var väldigt liten och spinkig. :P

MimsForever
0

#52 Han är INTE liten, men han är spinkig minst sagt, han är ju 182 cm lång och väger runt 60 ngt tror jag ;) *intressantfakta*

[belewiien]
0

Haha vad du kan! Hur lång han var fick jag ingen uppfattning om då han satt ned men spinkig, JA haha :)

MimsForever
0

# 54 Jag kan mycket om johan haha ;) . Jag förstår faktist inte hur han kan vara så spinkig , han äter ju tydligen mycket pizza, dricker cola och redbull och annat o.O , han är ju typ underviktig. Fast det lär han väl inte vara länge till haha :P

[belewiien]
0

Haha nej när han kommit ur puberteten kanske han sväller upp! Haha ;)

MimsForever
0

#56 HAHAHA , *missuppfatta* (A) , Jo Kanske det :P

RacerDonnans
0

Jag är väl inget fan av Johan men tycker han är kul att se som artist, trots att rösten inte riktigt räcker hela vägen. Nu måste ju inte en artist vara jättebra sångare för att vara en bra artist. Tycker det är intressant att några som inte tycker att man skall ödsla tid och pengar på honom, ödslar tid att skriva här :).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MimsForever
0

#58 Hah :), dom kanske bara vill skriva för att få iFokus poäng? ;) nej. .men dom kanske bara vill skriva , det skadar ju ingen ;)  . . . oftast

[Caaassie]
0

Jag kan inte direkt säga att jag "gillar honom", men jag tycker låten emma-lee är helt okej endå :))

MimsForever
0

#60 Emma-lee är helt okej , fast jag tycker itne att det är "johan" (A)

Jenahbella
0

johan palm har ja svårt för! :P tycker inte han e bra nånstans! Obestämd

Angelclaw
0

#55 bra ämnesomsättning kanske ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Hamka
0

Har smålyssnat på Emma Lee , rätt tråkig låt tror jag .. men han sjunger iaf bättre än under sin idol period.

MimsForever
0

#63 , Jo, antaglien ;) .
#64 lyssna på någon annan låt, Emma-lee är inte så bra x)