Manowar
ingen alls? nu blir jag förvånad. vart finns alla gamla hårdrockare?
putt

Ja dom äldre e kanon
Men inte Manowar?

äldre manowar alltså

Manowar e riktigt grymma, riktiga metal farbröder…=)
ÄLSKAR Manowar!!!!
Mvh Jenny
Fan va nice :D hoppas att de kommer till sverige snart, som de har sagt ett tag, att de skall göra =)
Jag tycker att deras musik är såååå bra, men de är inge roliga att titta på. Jag var på deras konsert -03 (?). Och det var bara en massa k*k, fi**a, Fu*k this,, fu*k that…. Det blir lixom lite för mkt….
Mvh Jenny
jaså? jo de brukar ju ha mycket med tuttar å sånt men när jag var på deras spelning på earthshaker 2006 så var det knappt nå sånt alls. förutom då påfancluben.. men inte på spelningen. de körde mest på. förutom att Joey skulle stoppa spelningen för att han tyckte att ljudet var för kasst haha! så stod han iofs och pratade rätt mycket strunt. men det var inte överdrivet mycket om tjeje å sånt :D
skitbra spelning ändå
Som sagt: musiken är asbra men deras showande gillar jag inte. Men skulle de komma skulle jag definitivt gå på konserten! Jämför man dem med tex Iron maiden som har ett suveränt showande så är iron bättre (även om jag inte tycker att de är så där jättebra;))
Mvh Jenny
hmm okej jag gillar inte Iron maiden så värst mycket! de är så överskattade!
manowar skulle jag mycket hellre se live :D

Manowar Är det manligaste som finns.
De är födda i svart vind, eld och stål.
Ock finns det något manligare än lugg

Gammal hårdrockare är jag men inte mkt för just Manowar. Visst har de nån bra låt, men det är inte riktigt min grej helt enkelt.
Även om jag inte är mkt för maiden heller numera kan jag säga att de har en jäkla energi på scenen - bra liveband helt enkelt.
Att jämföra Manowar med Maiden är som att jämföra kloakvatten med ett årgångsvin. Manowar har alltid luktat, smakat och sett ut som skit. Tyvärr så har de fått ett oförtjänt uppsving av nya "hårdrockare" som inte har hört så mycket av varken metal eller hårdrock….no offense.

#15 *LoL* Underbar kommentar!! Men jag måste ju nog sticka under stolen å erkänna att dom är ganska trallvänliga och bjuder på ett brett leende med sina plastsvärd och inoljade kroppar i sparkdräkter 
Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!

Nästa lite cultband.
har svår för deras musik och stil,inget jag lysnnar på