MetalTown 2009
Nån som har planer att åka dit?
*putt*

inga bra band än
man kan ju alltid önska band;)
Jag vill verkligen dit, skulle gärna se Volbeat och Disturbed, men får se hur jag jobbar. Hade vart lättare om jag var i Skara under den tiden..
Paulina

disturbed vore ju kul att se.. planer på att åka dit finns varje år, gäller bara at ha råd när man ska betala =)
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
Jag vill se Dir en grey.. men 1300 kronor för det är det inte värt känner jag :(
Helena
#6 Oj, det var ju en slant. Det värsta är väl resan på 70 mil vi måste göra isf, som tur har vi ju min lägenhet i Skara att övernatta i innan vi fortsätter..
Paulina
Ja, det är dyrt.. och jag bor i sthlm, så resa kostar ju också. Blä att man inte har mer pengar :P
Helena
åh de skulle va kul att åka på :) håller med Aviendha om banden där :) dom skulle va kul å se!
Gah! Kan inte rösta, de hävdar att min mail/IP-adress redan används, vilket den inge kan ha gjort..
Jag är osäker på om de passar helt, men Godsmack hade jag lätt velat se på scen ;)
Paulina

Är sugen på att åka dit eftersom Marilyn Manson tydligen ska dit. =)
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

åh, jag vill gärna… men ska förhoppningsvis ha barn månaden efter så kanske e dumt att fara iväg om ngt skulle hända

haha ja kanske vore lite knepigt med värkar mitt under M.M 
H9/V9 Årsta AIK

haha!
ja… fast tänk vilket ställe att bli född på ;)

jo iofs, det slår ju hemma i badkaret med enorma mängder om man säger så!
fast snacka om jobbigt om ungen växer upp och börjar gilla britney spears
H9/V9 Årsta AIK
Slipknot kommer till metaltown!

Det är ju nästgårds för mig, kanske kilar ned en sväng, men inte betalar jag, står utanför och lyssnar ;)
Om jag inte har tur och det hörs ända hem :)
Åh, Ulrika, kan inte jag få bo hos dig? ;)
Helena
jag SKA åka :) nån som vill hänga på? :)
jag är nästan helt säker på att jag ska dit!:)

Är de några bra band som kommer?
Känner mig väldigt sugen på att åka dit…
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Jag ska dit, mkt bra band i år tycker jag! :D
någon som håller med mej? ;)
#21 kolla på www.metaltown.se :)
#23 jaa riktigt bra! :D

ja, absolut. :)

Vill åka, men är mest intresserad av Manson, så det blir väldigt dyrt bara för att få se honom….

han är ju den sämsta av artisterna :P
Volbeat, Bring Me The Horizon, Trivium, disturbed & sånt is the shit :D

#27 Manson? Nej du, helt klart den bästa där iaf :)

#24 Okay tack för tipset

haha, no problemas :))
nu kommer mustasch dit oxå=) jag hade röstat på dem=)
Vill åka dit men behöver pengar, boende och någon att åka med. Sista punkten är ju inte så svårt att fixa, och min bror kanske har fått sin lägenhet tills dess. Men pengar däremot…
Jag vill så gärna dit, men har nog inte råd med det i år.. /= Sånt är drygt, men ja ska på P&L & se Mötley iallafall… Det är de viktigaste!
Jag skulle verkligen vilja åka. Flera band och artister som jag vill se. Vet inte om jag har någon att åka med bara :/
Lutar på att jag ska åka dit. Slipknot, Trivium, Disturbed, Dragonforce, Meshuggah å Pain vill jag se..Trivium är så satans grymma live.
#35 Ska Meshuggah dit?
#36 jepp.. om du kikar på hemsidan så ser du alla band som är klara i nuläget
#37 Oh shit! Måste ju dit! Missade en spelning med dem i början av April. Och Opeth såg jag tidigare i år - men det kan inte bli för mycker Opeth :D

Skulle gått förra året när lineupen va så jefvla bra, men brorsans 30 års galej kom imellan :(
Årets lineup är en stooor besvikelse dessvärre, blir nog till att stå på Göta Älv bron ist för pröjsa cash för det tänker jag då inte!
Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!
Jag och min flickvän ska dit :) Vi anser båda att det är många bra band^^

asså shit jag viill åka men har inga pengar :( har kanske råd med en 1dags biljett.. någon som vet vilken dag marilyn manson uppträder?
Är det någon som vill dit som inte har hittat någon att åka med? Jag vill dit…

jaag!
varje år måste man dit,finns inga andra festivaler i sverige som har hyffsat bra band (i mitt tycke)….får åka till Oslo år efter år med till Inferno…