Kent
är det någon som gillar Kent? För mig betyder de jättemycket och deras låtar är helt fantastiska enligt mig.
Var det föresten någon av er som var på den vita konserten? Hade gått om den var nu, men jag var nog lite för liten då (är bara 13 år)
jag har lite svårt för stora svenska band som kent faktiskt 
men måste erkänna att ja älskar låten vinter02 :)

#1 jag har också problem med svenska stora band, svenska band över huvudtaget faktiskt.. men kan inte låta bli kent =)
hehe :D har du nån favoritlåt då? :D

hmm… antingen columbus (stavning? xD) eller "ingenting" ;)
okej :D
de va faktiskt en konsert här i sommras som ja lyssnade på :)
jag va inte där och tittade men öppnade jag mitt fönster så hördes de jättebra :D

va coolt :D vart bor du? typ i Stockholm? :D
nee i norrköping :)

Jag gillar inte svenska band, speciellt inte såna som sjunger på svenska. Men Kent är ju ett undantag! :) Dom är ju skitbra.

Jag var på två konserter med Kent förra året, i Linköping, och i Norrköping. Obeskrivligt asbra band.

missade dem tyvärr när de var här -.-
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag är inte alls nåt kent-fan. deras senaste skivor har bara irriterat mig. dock en väninna fick mig att gilla iaf en låt(som jag och hon försökte spela gitarr till…det gick sådär för min del haha):
Stoppa mig Juni(Lilla ego)-en fin låt

Jag älskar också kent =) Har tyvärr bara vart på en konsert med dem.
Har nästan alla skivor med dem hemma =P Men om man ska välja favoritlåt blir det nog svårt…de har så många bra!
Chans, 400 slag, Spökstad, 747, Sundance kid o många fler ^^
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Jag tyckte jättemycket om Kent de första två-tre skivorna men sen blev de så stora att det inte är roligt längre. Numera mår jag nästan illa när jag hör dem.

ja, de gamla låtarna är faktiskt nog bättre. Men deras SENASTE skiva är jag riktigt förtjust i! =)
Nja… gillar inte Kent.. de kommer ju från min stad, har gått i samma skolor som dem och allting… men nu var dte ju inte det det här handlade om. :P
Gillar dem inte, vissa låtar tycker jag är helt okej men jag har lite svårt för "självmordsmusik" som jag kallar det. :P
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Är inte speciellt noga i kent men älskar låten , Utan dina andetag 

Kent är ett skämt. De är min åsikt
Här anses de vara kungligheter… :/ Fruktansvärt irriterande…
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

kent is the shit :D

Tur att smaken är som baken.
Så alla får tycka som de vill.

hah,aa thats right :D

#21 Håller med dig. 
Visst tycker vi om Kent. Jag såg inte den "vita" konserten, men har sett dem tre gånger för ungefär ett år sedan. Bra musik som är lätt att falla tillbaka på och kan lyssnas på oavsett hur man mår om du frågar mig:)

aa, kent är riktigt bra som sagt :))

Gillar inte Kent jättemycket, men vissa låtar är helt okej. Dem ända låtarna jag gillar är Blå jeans och Ingenting 
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Tycker att det är fel att skriva att de gör "självmordsmusik" visst många av texterna är om kanske inte om de mest positiva sakerna, Men tror att många gillar dem för att alla kan relatera till deras texter.
Sen att texterna ibland är som grekiska är väl för att man själv ska komma fram till en tolkning som passar en själv? det är vad jag tror ^^
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Jag älskar Kent! Jag måste se dem någon gång. Deras texter är fantastiska.
Jag gillar dem verkligen! :)
Måste säga att man är lite stolt över att vara från Eskilstuna ;)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Kent är ett av de få band/artister som man alltid hittar tillbaka till. (om ni förstår hur jag menar) Man lyssnar intensivt ett tag,.sedan blir det annat, sen kan man lyssna igen, man tröttnar aldrig.
köpte första skivan 95, sedan tappade jag bort den, fick den inspelad på band sen :D. fick den igen av några vänner 04, och nu har jag tappat bort ALLA mina Kent skivor, så sorgligt…. :( Bästa låten/ låtarna är svårt, de flesta är perfekta. Pojken med hålet i handen, när det blåser på månen, kräm, kevlarsjäl, om du var här, blåjeans… Listan kan göras milslång.