Musik iFokus

Musik

Etikettpop
Läst 1221 ggr
Julia-21
0

svensk musik!?

Är det ingen som längre lyssnar svensk rock/punk längre?

Tex, Snowstorm, Mörbyligan, Ebba grön, mimikry, dökött, Eddie Meduza, national teatern, m,fl?

Det kanske bara är jag men musiken är ju bra for god sake! :D

*bilden borttagen av sajtvärd*

Jenahbella
0

jag har faktiskt jättesvårt för sån musik !
fast eddie meduza går ju ibland :D

tantan
0

svensk punk/progg går alltid ner och här hemma är Thåström husguden

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Ixion
0

Jag är inget större fan av svensk rock/punk, visst finns det vissa riktigt bra låtar, men det är inget som jag lyssnar på själv hemma iaf..Foten i munnen

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Crotalus-Adamanteus
0

De händer nångågn ibland bara.

Aviendha
0

Vissa låtar går hem av dessa, men de är inga favoriter.

Julia-21
0

#2 Tantan! du verkar vara den ända här som enligt mig har riktigt bra musiksmak :D

Telefonkontakt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ÄLSKAR Dia Psalma. gillar Ebba Grön, Thåström, Björn Rosenström mfl.

Men jag har just nu inte tid att lyssna på musik tyvärr.. Har inte haft det på ett halvår.. Så det blir sällan musiklyssnande för min del..

(Bilden har jag tagit själv)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

tantan
0

#6 haha klart man har bra musiksmak :P

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Cezanne
0

Jag lyssnar gärna på svenskt som Staffan Hellstrand, Stefan Sundström, Lasse Winnerbäck, Olle Ljungström, Thåström, Lars Demian. Älskar att gå ut och kolla på småband som spelar!

linn-nanna
0

Ebba Grön och Dia Psalma är riktigt bra! Eddie Meduza är ju kung, men inget jag lyssnar på så ofta ;)

Primarosen
0

Ebba grön, Eddie Meduza och Björn rosenström går alltid att lyssna på till och med att dansa till på festernaFlört

mattssonnr1
0

eddie meduza går ganska varmt här

Mopedburen dumbom Tungan ute

medarbetare på Motor & Humor

ivanhoe81
0

lite gammalt inlägg, men jag lyssnar mest på svensk musik och gärna rock

och där ingår Eddie meduza, kenneth & the knutters (mc-rock) och svenne rubins (tycker hans låtar passar in mest bland rock men även som pop tror jag)

Emelie-G
0

Håkan Hellström Skrattande

mariva
0

Jag lyssnar gärna på Thåström, Ebba Grön och Imperiet, och gillar Nationalteatern och annan gammal progg. Även annat svenskt som Pugh, Ulf Lundell och Lars Winnerbäck.

EvilEye89
0

självklart lyssnas de på sådan musik! Eddie Meduza är en favorit! men lyssnar ju även på In Flames och Hammerfall mycket, även Narnia & Europe! så visst lyssnar man på svensk musik..

och Noice Makers får man inte glömma!

Branneli
0

Absolut !! Även Noice…

Köpte en cd med grupper som endast slog igenom med ett par låtar!! Skitbra, letade efter den häromdagen…får ta ett varv till i huset….Tungan ute

Alex
0

Mimikry är underbara!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

elyse
0

Nej, bara "på kul".

cillaw
0

den svenska pop/Rock /punken   är så mycket bättre än allt annat,

Till mina favoriter hör, Ebba grön, thåström, Dia psalma, Lars winnerbäck, Håkan Hellström, Kent, Lasse Lindh, Bob Hund.

Men även de "nya" som Anna ternheim, Laleh, Veronica Maggio är riktigt bra, men de får vara med lite mer i "gemet" för att växa på min listaTungan ute

Lyssnar nästan enbart på svenka artister, i min dator går  podradion P3 svea. perfekt kanal för mig ;D

LenaR
0

Glöm inte Meshuggah, Misery loves company, och Honey is cool! Och Fläskkvartetten förstås, särskilt när de jobbar med Freddie Wadling. Och Bob Hund!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

mariva
0

#21 Jaaa, Fläskkvartetten! Älskar Freddie Wadling!