Slutfinalen är igång nu ... så spännande!
Hej alla fina människor. Nu, äntligen har Serums Poesicup dragit igång den slutliga finalen. Jag har tagit mig enda hit. Jag är så glad över det och över att jag kunnat beröra så pass många hjärtan/själar att det blivit möjligt. Jag lägger in en länk här så kan du titta in på tävlingssidan och läsa min dikt. Tycks den om/berör den dig så går det att rösta ;). (Blir det fel med länken här så den inte funkar är det bara att markera webadressen, kopiera och klistra in i adressraden.) Jag önskar alla fina ifocusare en fantastisk fortsättning på denna varma och sköna sommarvecka.
http://www.serum.se/poesicup/match_1/slut.php
Kram från en musikintresserad poet
Mia

Håller tummarna för dig Mia! din dikt är helt klart den bästa =)
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se
Men åh, tack, det värmer att höra. Jag har ledit stort hela vägen tills nu, men det börjar dra ihop sig mer nu. Lite nervös. Hoppas verkligen få vinna detta. Tack för stöd och uppmuntran
.
Natti natti
Mia
så glad jag blir för din skull! :) kul att du tagit dig så långt! :) grattis får man väl säga redan nu va? :D
Naäääääeee…. inte än. det finns faktiskt en stor risk att jag blir frånkörd nu på sluttampen. Just nu leder jag med 44% och den som ligger närmast bakom har 28%, och det är hela 9 dagar kvar i tävlingen. Önskar just nu att jag hade en stor släkt att ringa till
, och få lite extra stöd. Tror de andra börjar bli lite desperata nu och jagar röster som tokar, men det kan inte jag göra. Man får bara rösta en gång per IP-adress, så det är helt fusksäkert och det tycker jag är bra. Vi får se hur det går, men hoppas gör man ju.
Tack för ditt stöd och uppmuntran. Håll tummarna
.
Kraaam
Mia
jag håller alla tummar ja kan :)
kom igen nu allihopa här på musik.ifokus å hjälp mia!! :)
Va´gullig du är
. Ja, det vore inte helt fel nu faktiskt.
Kram i vilket fall.
Mia

Nu har du fått en röst av mig iallafall. ;)
TACK!!!!! Och jättekram
.
Mia