Spotify!
Hur många av er här har Spotify?
Jag har haft det i snart en månad nu tror jag och har redan en massa album och blandlistor att lyssna på. Verkligen toppen!
:D

Jag har Spotify! Har väl haft det i ca 2 månader nu, och det är helt fantastiskt! 

Följdfråga också… har ni hittat någon ny musik att lyssna på?
Jag hittade Aloha From Hell, The View som jag aldrig hört talas om innan. Lyssna! :)
spotify:user:idaisthisgirl:playlist:2nNZbs1P5RrLvF922Vljdc
spotify:user:idaisthisgirl:playlist:1KZ4cVakWRSZ50bXxagRsM

Jag har andvänt mig av Spotify ett tag nu, och jag kan inte leva utan det nu, hehe. Jag har 38 spellistor (en för varje band jag lyssnar på, en Övrigt och några hela skivor/filmmusik) :P

Jag skaffade Spotify förra veckan, tror jag. Det funkar super, inte för mycket reklam och jag har faktiskt hittat nya favoritlåtar! :)
Det som är synd dock, är att mitt absoluta favoritband, Tool, inte finns med… 

#4 Det tycker jag också är synd, att det inte har all musik, men det utvecklas ju. Jag saknar resten av mitt favoritband McFly's album, bara deras nyaste finns på Spotify…
jag har spotify och tycker att de e riktigt bra! :) de mesta finns och de e lätt att hitta ny musik som man inte lyssnat på innan :)
Älskvärt! :3
Jag har det och det är super >:].
Borde testa, någon dag, vilken som hellst. Tänkt göra det ett tag nu men men.
Paulina
Bästa som hänt mej ;)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#8 gör de! de e jättesmidigt! :)

Jag vill gärna ha spotify…men inbjudningarna är rätt svåra att komma över har jag märkt 
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

#11: Eller hur, jag har inga pengar så kan inte köpa det och så sas det att spotify gav ut free invites på en hemsida, men att det var några få och de var svåra att komma över men släpptes vid midnatt. SÅ, jag gick in klockan tolv exakt men redan då var alla slut :/
// Frida
This is the story of a girl

Jag har. Helt underbart! :D

Har Spotify just nu kommer dock den 15:e byta över till Sodeo innan Release för att betatesta det före allmänheten :) Åhh… Kommer inte sakna spotify reklamen.. Hej,det är jag igen.. Du har väl inte glömt att..
haha spotify reklamen e inge kul! bytte upp mig till premium p åspotify för att slippa den :) haha

Åh usch, Hatar den som pratar också!:)
de första 50 ggrna gjorde de inget men de andra en miljorn gångerna så kunde man de ganska bra utantill ;) haha :D

Exakt.. Nu kan jag det: Hej det är jag igen, Du har väl inte glömt att köpa Daypass inför helgen? Då får ni lyssna på all musik utan reklamavbrott, Gå in på spotify.com. eller.. Hej det är jag igen, Du har väl inte glömt att köpa Spotify Premium? Då slipper du reklamavbrott och kan lyssna obegränsat på din musik, Läs mer på spotify.com
haha slår vad om att alla köper premium bara för att slippa henne :P
blev ganska trött på den med thomas dileva med ^^

#19 Haha, Visste du att endast 10% på Spotify är premium, Dom går under just nu ..
Jag hittade Those Dancing Days med hjälp av spotify :D
Älskar det!
Jag har :) Men bara haft det någon månad, men det funkar fint.

jag har haft ett bra tag och det är jättebra, vilken idée lixx. ;)
Mvh Ellenfyrkant