Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 1429 ggr
technobooy
0

"Musik"

Vad gillar ni för musik då??

Skriv lite om din musik!!

Buuc
0

Jag tål lite allt möjligt, förutom typ schlager, tyskt, och såna som Carola, Tokio Hotel, Lady Gaga och Britney Spears. :P

Men helst lyssnar jag på rock, alla möjliga versioner av rock. Mina favvoband är Gorillaz, Coldplay, Tool och A Perfect Circle, det har jag säkert nämnt i sjutton tusen andra trådar, men ändå. :P

Sen brukar jag även lyssna på SOAD, U2, Muse, Nine Inch Nails, Katatonia, och kroatisk musik. x)

Jag brukar också lyssna på raggae eller hur det nu stavas, mest Matisayhu och Kapten Röd, men även Alpha Blondy. ;)

patti2
0

Här kommer ett litet urval av musik som jag gärna lyssnar på:

Anna Järvinen

Patti Smith

Janis Joplin

Joni Mitchell

Melanie Kafka

The cure- Disintegration

Nick Cave and the bad seeds- The boatman´s call -No more shall we part.

Bikini kill

Anthony and the Jhonsons

Le tigre

Neil Young

Granada

Tracy Chapman

mfl.

mbwj
0

Jag lyssnar för det mesta på olika typer av rock, men annan musik kan funka ibland! Green Day, Nirvana, Linkin Park, Muse, POD, fall out boy, billy talent och nickelback är bara några av alla band jag lyssnar på… alltså lite blandat. Jag tycker även om Gavin Degraw och Daughtry! Robert Pattinson är även en av mina favoriter!

Musik som jag inte tål att höra är Schlager, Dansband och Country… det tål jag verkligen inte!

Jenahbella
0

jag lyssnar på de flesta typer av rock, men även en hel del annat.
popp, hip hop, klassiskt, country.
finns guldkorn i alla genrer.

favorit låten just nu e becoming the bull med atreyu :)

Vintage
0

Jag gillar bra musik … Flört

Finns ju bra musik i alla genrer men man blir ju lätt insnöad på just en genre..

Nu är jag lite insnöad på svensk reggae faktiskt, en outforskad scen för mig, finns riktigt bra svenska reggaeartister.

springXnicht
0

Jag lyssnar mest på Rock och hiphop, men de e lite blandat =)

Här e några Band/artister jag lyssnar på:

Tokio Hotel<3

Dead By April<3

Brokencyde<3

An cafe<3

Sofijah<3

Sammy Deluxe<3

Kyra<3

Bullet For My Valentine<3

Never Shot Never<3

Fonky Fresh<3

La Fee<3

Anton Och Affe<3

Simple Plan<3

Eminem<3

Akon<3

Valmo
0

Håller med hon ovan :P

Typ vi har för det mesta alla band gemensamt, men jag lyssnar oxå på screamo och Alternative :)

Underoath

Bring me the horizone

The word alive

Paramore

Tokio Hotel

Lady gaga

Simple plan

Coldplay

Muse

The offspring

Dope

papa roach

finger eleven

30 seconds to mars

Neverstore

MCR

All time low

Franz ferdinand

Silverstein

John lennon

Håkan hellström

The used

the ting tings

The almost

Och tusen fler :D

Ixion
0

Jag gillar det mesta inom musik =)

Men det som spelas oftast hos mig är rock, pop och RnB

T.ex Breaking Benjamin, Deathstars, Brandy, Bloc Party, Keri Hillson och en del M.I.A sista tiden =P

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

erbjo
0

Jag lyssnar mest på rock och pop, men lite annat går nog också :) Det finns inte så mkt som jag verkligen inte tål och det är: dansband, svensk hiphop (finns några undantag där, men), töntiga disney "stjärnor". Sen sånt som jag lyssnar på är (bla.):

Escape the fate, Blessthefall, Simple plan, Boys like girls, An cafe, The killers, Coldplay, All time low, A change of pace, Dead by april, Enrique Iglesias, Lady Gaga, McFly, Lily Allen, Linkin park & The veronicas. Min musiksmak är rätt blandad ;)

Jussse
0

Jag lyssnar faktiskt pa allt mojligt, men mest pa hardrock, :) Favoriterna ar Linkin Park och Paramore ;)

Appletree
0

Svensk pop och indie gissar jag!

Det blir mest Kent, Håkan Hellström och Those Dancing Days, men även lite Cardigans, U2 och Beatles. Mando Diao är också favoriter.

Jag har svårt för sånt som spelas på radio, haha. Typ hiphop, Rnb och annat som bara är en massa trams.

jessi_twini
0

Jag har väldigt blandad musiksmak..

HIM, Ebba grön, Ultima thule, Ras cricket, CKY, Bloodhound gang, LP, No doubt, Silverstein, Paramore, My chemical romance, Papa roach, Nickelback, Gipsy king, Alpha Blondy och många många fler Skrattande

Valmo
0

Kings of leon, There for tomorrow, NeverShoutNever!, The stiff dylans, the almost och några fler, plus dem jag skrev innan oxå x)

Nellius
0

Lyssnar på det mesta. Men mest är det Tokio Hotel, NeverShoutNever! (käääärlek!!!), Jason Mraz, Jesse McCartney, Hana Pestel, Alexander Rybak, Miley Cyrus … Har väldigt blandad musiksmak. (För det mesta)