Musik iFokus

Musik

Etikettidol
Läst 788 ggr
shareza
0

mink de wille

hej! jag är nog den äldsta här inne,,,men vill ändå tipsa om mink de wille,,ärskilt litle girl och love and emotion/med risk för felstavning/shareza

mariva
0

Dem hade jag aldrig hört talas om förut. Har nu lyssnat lite på YouTube, och det låter ju rätt bra. Påminner det inte väldigt mycket om Bruce Springsteens musik?

shareza
0

Skrattandehej!! så glad jag blir,,,det finns så mycket bra musik med mink dewille,,,kul att du kollade och lyssnade på honnom/en del kanske påminner om bruce,,,men mink dewill är äldre så jag vet inte,,men dom är bra båda två/shareza

mariva
0

Jaså, är de äldre!? Hur länge har de hållit på?

shareza
0

första gången jag hörde honnom(mink de wille) bodde jag i spanien,,det var 1984,,,och då hade han varit känd i flera år där nere,,,hans mamma är spanjorska och pappan amerikan,,här i sverige har han inte gjort lika stort genomslag,,men spanien,england,italien,frankrike,,är/var han stor7tyvärr har nog han som många andra i den branchen haft problem med droger mm,,/shareza

mariva
0

Frågan är vem som var först då. Springsteen började väl bli riktigt känd då också, ca 1979 eller? Det var i alla fall då jag upptäckte honom.

shareza
0

mmm,,då är nog springsteen äldst,,men skitbra är do bägge tvåSkrattande/shareza

mariva
0

Ja strunt samma vem som hållit på längst! Glad