mink de wille
hej! jag är nog den äldsta här inne,,,men vill ändå tipsa om mink de wille,,ärskilt litle girl och love and emotion/med risk för felstavning/shareza

Dem hade jag aldrig hört talas om förut. Har nu lyssnat lite på YouTube, och det låter ju rätt bra. Påminner det inte väldigt mycket om Bruce Springsteens musik?
hej!! så glad jag blir,,,det finns så mycket bra musik med mink dewille,,,kul att du kollade och lyssnade på honnom/en del kanske påminner om bruce,,,men mink dewill är äldre så jag vet inte,,men dom är bra båda två/shareza

Jaså, är de äldre!? Hur länge har de hållit på?
första gången jag hörde honnom(mink de wille) bodde jag i spanien,,det var 1984,,,och då hade han varit känd i flera år där nere,,,hans mamma är spanjorska och pappan amerikan,,här i sverige har han inte gjort lika stort genomslag,,men spanien,england,italien,frankrike,,är/var han stor7tyvärr har nog han som många andra i den branchen haft problem med droger mm,,/shareza

Frågan är vem som var först då. Springsteen började väl bli riktigt känd då också, ca 1979 eller? Det var i alla fall då jag upptäckte honom.
mmm,,då är nog springsteen äldst,,men skitbra är do bägge två
/shareza

Ja strunt samma vem som hållit på längst!