Vilken idoldeltagare var värst?
Vilken idoldeltagare tycker du varit värst på ett eller annat sätt?
De jag kommer på såhär på rak arm är Johan från i år, och Amanda från förra året.
Tycker inte att de kan sjunga alls, och tycker dom är dåliga artister också.
johan tyckte jag inte heller va bra, han va bara liten och de kändes som att han va med just för att han va yngre :P
#1 smaken e som baken jag gillade amandas röst :) tyckte den sprack på "rätt" ställen :P
Dajana Lööf!
Oj trodde det stog bäst, hon är ju bäst!!!
Johan Palm utan tvekan. Förstår inte hur domarna kunde hylla honom som de gjorde. Hans version av Poison var ju fruktansvärd. Och hur han lyckades slå ut Anna förstår man inte heller.

Johan Palm. Den värsta av dom värsta. :)

Tycker Johan och Amanda är klart bäst de vågar sticka ut. Till skillnad från hela Svenska befolkningen. Klappa flint och följa john är de TRÅKIGA svänskarna.
#8 Inget fel med att sticka ut, men nog ska en artist kunna ta ton. Det kan ingen av de två.
Ett helt självklart svar på den frågan - Johan Palm. Ryser av obehag när jag ser o hör människan, både när han uppträder o pratar. ^^

Johan Palm måste ju vara den mest klart med mest talang.
De andra verkar ju bara vilja se snygga ut och vara rädd för göra fel.
Johan stack ut gjorde det till sin grej. Han har mest star quality iaf.
Skulle ej förvåna om vi får se han i några sliskiga hänt extra nummer om några år med lite bimbo brudar runt sig och en fet cigarr i käften.

#13 Han lär få "mansröst" förr eller senare. Tycker han är jättecharmig och förstår varför småflickorna tycker han är söt, hade säkert jag gjort med om jag varit 13-14, men nu är jag ju lite äldre och ser honom lite mer med "modersögon", men visst är pojken söt!
Hahaha uuuusch
Han är inte söt 
Jag trodde det var en tjej när jag blippa förbi. Tills dem sa att han hette Johan^^
Tycker hela Idol känns menlöst nu mera..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag gillade inte Sam alls…. kunde inte kolla på han när han sjöng, såg alltid så konstig ut :S
Jag tyckte sam var charmig 

SAM och KEVIN = Bläuschblä.. kan inte säga ngt mer än USCH
Johan Palm är ren Kärlek <3, Jag är helt beroende o.o

Finns inga stjärnor i idol, hela programmet är ju ett rent fiasko enligt mig. Kul att titta på alla människor som gör bort sig på uttagningarna. Men inte kan jag påstå att det är många som har talang. Johan Palm är väl inte den värsta som har varit med i idol, men helt sjukt att han gick så långt som han gjorde….
Precis, Idol är ett dåligt program, men ack så underhållande
(vad säger det om oss som tittar)
Lustigt att det finns så många som avskyr programmet o alla deltagare rakt av men ändå vill prata om det. Blir alltid lika faschinerad av såna människor, måste ha väldigt mkt fritid :)

#23 Jag tror nog ingen sagt att dem avskyr programmet. Jag själv sa att programmet är ett rent fiasko, men jag menade inget illa till själva programmet utan bara det att det finns inga idoler i idol. Sen är det kul att prata lite onödigt skit ibland också ;)

#23 Kul att prata om allt ju :) Hur vore det om alla hyllade programmet? Jag avskyr inte programmet eller deltagarna, men det är inte kvalitativ tv. Därför jag bara tittar på uttagningarna och då inte slaviskt, utan i brist på bättre ;)
och som linn-nanna säger: ibland är det kul att prata lite onödig skit. Hur kul skulle denna tråden vara att läsa om allt var rosenskimrande och hyllade hela cirkusen??
I mitt tycke är det amerikanska idol MASSOR bättre! Där är det talang som styr. Inte alltid så är fallet i den svenska varianten.
#24, jag bryr mig inte alls om ifall alla inte "hyllar" programmet, tycker bara det är lite komiskt när människor som inte alls gillar en sak ändå ska diskutera det, jag personligen fattar inte meningen med att lägga ner tid på nånting man ändå inte gillar. Men men .. ^^

jag älskar idol.. haha.. på riktigt!! :D

Allt som har med de att göra SUGER

Johan!! Speciellt när han sjöng The winner takes it all, HEMSKT! xD haha

Johan Palm!
Johan Palm. Han är en som var kvar lite för länge i Idol.
Håller med många här om Sam..
Men det värsta jag minns nu var när Sibel fick för sig att sjunga metallica.. Aj vad hon mördade låten :P
Finns säkert många andra saker man har förträngt haha :P

Jag gillar Johan Palm och Amanda. Inte för att de sjunger så "bra", men för att de sjunger personligt och med känsla, och inte låter som alla andra!

Om jag ska välja någon jag tycker var värst, så måste det bli Stina som hängde med otroooligt länge, antagligen för att hon såg bra ut. 
Det var 2004. Någon som minns?
Verkar som många tycker Johan Palm var värst här ;) Och ja jag tycker också han var med för länge.
#34 Nä hon funkar inte i mina öron heller. Men speciellt den låten var hemsk, hemsk hemsk! :/
#35 jaaaa jag minns. Hon sjöng falskt lite då och då. typ ofta.. :P Hon var med lite för länge.
#38 jag tror jag ska lyda detta råd haha.
Jag gillar Idol.. sen är det ju alltid någon man stör sig på varje säsong, men dom glömmer man sen.. Jag kan i alla fall inte minnas namnet på någon.
Eller… jag störde mig extremt mycket på Erik Segerstedt innan han gjorde sin Gavin Degraw sång vid pianot.. efter det så blev han duktig helt plötsligt.. röst, takt, känsla.. allt förändrades på en vecka!
Johan och Lars har ju lätt vart bäst. Kevin klart bland de sämre.

Jaja, säga vad man vill om Idol men att det inte skulle finnas Idoler där? Är man bara Idol om just du eller ni (som inte anser att det finns några där) gillar artisten?
Jag kan peka ut en hel hög som blivit Idoler via Idol både i Sverige och andra länder. Kanske inte alla är mina personliga Idoler men nog sjutton har de tillräckligt många fans för att kallas Idol oavsett vad ni tycker eller ej (även Johan).
Nu får ni tycka att jag är tråkig, men jag förstår inte varför man skall göra en tråd där man talar om hur dålig man tycker vissa artister är. Behåll det för er själva och lyft fram något postivit istället.
Fundera en stund på hur kul ni hade tyckt det vara att läsa sånt om er själva. De är faktiskt också människor och har rätt att sjunga för dem som gillar dem. Ni andra kan faktiskt välja att inte lyssna.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#43 Snälla du, det tillhör kändisskapet :)
Vi människor är sånna, vi gillar att skvallra :)