Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 879 ggr
Moa-16
0

Ladda ner gratis musik?

Undrar var man kan ladda ner gratis musik. Enkelt?. Har googlat och visst hittat några sidor men inte lyckas ladda ner något.

Denna kommentar har tagits bort.
Jenahbella
0

jag tror inte de finns nån speciell sida där nedladdningen är gratis, det är nog bara vissa artister som har sina låtar för gratis nedladdning.
kolla runt lite på artisternas hemsidor så kanske de har en låt eller två man kan ladda ner gratis.

Moa-16
0

Ok, ska testa det!.

Moa-16
0

Hittar faktiskt inga:(. Ingen som kan länka till någon artist som har någon gratis låt att ladda ner?. Jag ska ha det till en video. Så det är inte så noga, Vad det är.

Moonchild89
0

det är väl bara att skaffa spotify? Lagligt och helt underbart! Man hittar ALLT! Man kan dock inte ladda ner låtarna, men vad gör det? Man kan lyssna när man vill.

/Moonchild89 👻

Moa-16
0

#5  man kan ju inte  sätta in dom i en video då. Då Måste man ju ladda ner dom först. Brukar inte sitta och lyssna på musik genom datorn ändå;).

Maninerna
0

listentoyoutube.com är gratis, inte så bra ljud men både lagligt och gratis.

isabelle_
0

#7 Den sidan är inte laglig. Det är en sida som sprider dina filer, den är olaglig.

Maninerna
0

men min kompis sa att den var laglig för att det inte var nn filfördelning

Maninerna
0

nån*

isabelle_
0

#9 Jo det är tyvär fildelning.

Moa-16
0

Tror jag tar och spelar in musiken själv istället. Det är iaf lagligt;).

Maninerna
0

#11 jaha det visste inte jag..

isabelle_
0

#12 Haha,gör citat i också bara =)

Moa-16
0

#14 Vad menar du?

isabelle_
0

#15 Det var ironi..

Moa-16
0

#16 Förstog inte ens vad du menade med, gör citat i också bara;/. Men det var säkert kul;)!.

Jenahbella
0

dijete vad menade du med att gora citat. jag fattade inte heller.

isabelle_
0

#18 Alltså om man skulle ta kopiera låten rakt av och använda själv och säga att man gjort den så får man endast göra ''citat'' … Jag har sjuk humor.

Jenahbella
0

ah okej du menar sa.. da forstar ja , ja uppfattade att hon skulle spela in latarna sjalva, inte att hon skulle sjunga dem sjalv.

RacerDonnans
0

Här har du en länk!
http://www.smidigt.se/gratis-musik-pa-natet/1078/

Där finns en del i alla fall.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Moa-16
0

#19 Jag förstår fortfarande inte;/. Jag spelar in på kameran från you tube. Inte mena jag att jag skulle göra musiken själv.Hihi!.

#21 Ska titta in där!.

Callisto
0

Chilirec finns tillgångligt på internet. Spelar in låtar från utvalda radiokanaler. Helt lagligt, än så länge =P