Musik att skämmas över
Jag tror inte att det finns en sådan här tråd sedan tidigare, va? Har ni någon låt som ni verkligen gillar - men som ni "skäms" över att tycka om?
Dags att bekänna!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är mitt bidrag till tråden.

#1 Haha, jag gillar den också men skäms inte så mycket, även om det inte är vad jag brukar lyssna på. ;P
Hm.. Jag har faktiskt inget emot Shakira.. Men brukar inte säga det till folk, för att dom anser att hon är mesig.. Sen gillar jag Wisemen av James Blunt men säger inte till nån för han är också mesig tydligen. ;P
Det finns säkert fler men just nu kan jag inte komma på nåt!
Lite Uno Svenningson.
Han skriver vissa fina texter. hehe
En gång så var det en låt på radion som talade till mej. Jag drog upp volymen och lyssnade förhäxat på den vackra rösten och snygga musiken. Och sen säger de att de har spelat en låt med - Robbie Williams? Vadå, jag? Gilla Robbie Williams?
Ja, det gör jag. Jag gillar flera låtar av Robbie Williams. Långt ifrån allt, men en hel del.

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
james blunt typ när ja står på jobbet å alla går förbi där ^^ känner mig lite mesig då! :D haha

Åh juste, det finns en låt som jag verkligen gillar, Rhythm Divine av Enrique.. :$

Jag gillar Björk…och det skämms jag nästan lite för
men hennes låtar "All is full of love" "I play Dead" och "Army of me" är riktigt bra =P
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

jag lyssnar på hårdrock å metal osv i vanligafall..
men ibland kan det hända att jag lyssnar lite på Britney spears XD hahaha
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
#7 Va? Skäms du över Björk?
Våffôr då då? Björk är en storfavorit, hon är så orädd, kreativ och uttrycksfull. Ingen trampar nya stigar som hon. Hon är fantastisk!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

#7 Nej, Björk ska du verkligen inte skämmas för!
Har många band jag gillar som jag skäms över så säger det inte högt 

#1 Skulle inte jag skämmas över :) En av mina favoriter typ.. Haha, Nästan!
Gillar bara Hiphop & Rn'b och lite blandat,Men helst tidigare nämnda!:)

#9 Håller med, Björk är underbar!

Hmm, Jag värkligen älskar Disney musik :D

#14 samma här :D
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Kors, alla som jag pratat med har i stort sett hatat Björk! skönt att det finns fler som uppskattar hennes musik ;D
hehe ixion, syftar du på mig nu 

#14 älskar också disney! =) Men ju äldre jag blir desto fånigare verkar de nya låtarna vara… Mycket konstigt =P
Lyssnar främst på rock men skäms över att erkänna att jag tycker om en del popartister…

Vafan typ Lady Gaga.. får för mig att lyssna på poker face ibland,så roligt att sjunga med haha.. 

#17 Blandannat ;) Men båda mina syskon och alla på jobbet och samtliga av mina närmre vänner tycker inte om Björks musik iaf =S
En låt som jag tycker är väldigt fånig men som jag verkligen tycker om är Dannii Minogue - All I Wanna Do 

Beyonce - Halo, lyssnar inte så mycket på den, utan någon gång, men är väl mer The Killers och liknande.
#21 Jag gillar också den låten, men jag skäms väl inte så mycket, men jag säger bara inte till folk att jag gillar den… :P

#22 Haha, samma här!

#21-#23 jag gillar Halo lyssnade på den asmkt innan,fotfarande bra tkr jag ;)

Jag går estet musik där typ alla lyssnar på trash metall och även jag… min stil är sådan, typ bara Metallica och dimmuborgir tröjor…
Men sen hittade pappa Sofia Karlsson som sjunger folkvisor av bla Dan Andersson, Bellman mm åå jag fastnade verkligen för henne men mina kompisar bara skrattar åt mej xD Men vad gör det! :P
Jag tar med en bild ifrån en konsert som jag på med just Sofia Karlsson
Foto: Amanda Lindgren (JAG)

Jag gillar verkligen Broder Daniel. Det kanske är lite skämmigt.. 
#0: Nej. Skämmas får andra göra, i alla fall över sådana obetydliga saker i livet.
#26 Link, det är INTE skämmigt att gilla Broder Daniel. Jag är äldre än dig och jag lyssnar på dem fortfarande
. Jag tycker att du ska vara stolt.
Jag tycker att alla ska vara stolta för den musik man gillar. Även jag har några lik i garderoben som jag skäms för men jag övar på att inte bry mig om vad folk tycker eftersom jag anser att all musik är en del av mig och man ska inte skämmas för sig själv. 
#25 Sofia Karlsson är ju helt underbar! Vilken röst…
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

#29 Japp hon e jävligt bra!!