Storsjöyran har startat!!
Så härligt, mycket folk och stor fest!!!
I vanliga fall är jag ute hel helgen men i år blir det "bara" imorgon lördag. Då är siktet ställt på Hassle, Amy M, presidenttalet och Lady Gaga. Det är vad mina tjejer helst vill se och att göra dett tillsammans är så roligt.
Läs om yran på www.op.se eller www.ltz.se
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
du får rapportera om hur de va ! va någon artist extra bra? :)

Ojojoj, vilken fest det var. Lady Gaga sopade rent faktiskt. Jag är inte stort fan av henne men såååååå impad jag blev under konserten, allt väl genomtänkt och framfört och en glädje, närvaro med sina fans.
Hon gjorde historia i Östersund igår och fick många fina kommentarer på ÖPs hemsida. Läs på www.op.se mer om alla konserter och vilke succe Gaga gjorde. Som sagt otroligt imponerad och glad att jag fick vara med om kvällen. Det blev publikrekord på torget och yran beslutade stänga publikinsläppet pga att det var fullsatt.
Erik Hassle gjorde en bra spelning åtminstone sista halvan som jag hann se. Han hade kul och gav av sig själv.
Det finns massor mer att säga men har lite brått att få tjejerna i säng nu.
härligt :) du har inga bilder att dela med dig av? :D

Jag har varit seg och ännu ej tankat över mina bilder till datorn.
Det finn dock en hel massa klipp på youtube från alla möjliga konserter. Flera av dem har bra ljud och är värda ett besök. Sök bara på Storsjöyran 2009 så får ni en hel hög träffar.
Det fanns ett silent disco, lite annorlunda. Skickar med en länk till ett av klippen från det som finns på youtube. Om ni tittar på den sista halvan av detta klipp, de sista 20sekunderna så är det rätt häftigt med en stor skara som sjunger utan musik. Musiken har de ju i öronen då alla har hörlurar. Om jag minns rätt fanns det 500 hörlurar.