Paramore
åh jag älskar dom! och jag äääälskar att sjunga den låten på guitar hero world tour! :)
Paramore är himla bra!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Paramore är bra =) lyssnar rätt mycket på deras låt Decode för tillfället
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se
Dem hade jag inte hört förr, men de var rätt bra faktiskt =)
Paulina

Roligt att fler gillar dom! 
Dem är jättebra :D Själv har jag mest fastnat för My Heart och Let the flames begin..

Lyssnar rätt mycket på Decode iomed att jag ser på Twilight alldeles för mycket..
Sen är det rätt roligt att föra oljud med deras låtar när man kör GH :)
// Lisa, medarbetare på Twilight
dom är bra :):) lyssnar ofta på dom
Jag älskar Paramore :)
Misery Business, Fences, Crushcrushcrush, Decode och Born for This är nog favoriterna!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Paramore är jättebra!! jag äälskar typ alla låtar!
jag hade t.o.m ett föredrag om dem i engelska i skolan haha
har ett collage med bilder på vägggen oxå
dom hör till mina favorit band! 
De har t.o.m en alldeles egen playlist på mitt Spotifykonto… 

Älskar dom!
Decode, When it rains, I caught myself och That's what you get är några av mina favoriter! 

Misery Business och Hallelujah är också toppen!
Bästa bandet me kvinnlig röst!
Crushcrushcrush måste jag nog säga då!

Älskart! :D
Har lyssnat på dem ganska länge, men mina favoriter är nog Miserey Buisness, I caught my self och Oh star

Jag gillar decode väldigt mycket! :D Kanske någon annan också..
Jag tycker om dem väldigt mycket, och jag hade bara hört misery business innan de blev mer kända genom twilight. Men mina favoritlåtar är nog pressure och conspiracy.
Mitt favoritband :) Favorit låtarna är nog Decode, Pressure, Emergency, Misery Business, crushcrushcrush och Born for this ;)

Mitt favoritband typ.. Älskar CrushCrush och Misery Business!:)
Missa inte DENNA namninsamling, som är ett försök att få Paramore till Sverige under någon av sina kommande turneer!
Jag har varit ett aktivt Paramore fan sedan dom startade, 2005 :)
Vilket jag är stolt över! Kul att se att det går så pass bra för sitt favvoband!
Vet inte vilken som är min favvolåt, nya Ignorance är ju toppen! Älskar engergin publiken får genom Whoa. Decode är ju självklart älskvärd. Pressure eftersom det var deras "första riktiga låt" :P
Outrot till Let The Flames Begin är ju makalöst, likaså Miracles outro.
Stop This Song eftersom den visade att Hayley fortfarande älskade Josh trots att de bröt, vilket var katastrof :P Men dom är nog bättre som bara vänner.
Ojsan vad jag skriver :P..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#22 Håller med om att Ignorance är sjuuuukt bra! Längtar (om möjligt) ännu mer till Brand new eyes nu 
#22 Man längtar ihjäl sig till nya albumet! :S ignorance e jätte bra men den kan inte toppa emergency som hör till mina absoluta favoriter :) och born for this e ju så jävla bra den med ^^,<3
#24; Älskar också emergency! Men den är ju så sorglig.. :)
Jag skulle älska att se en övergång från Where The Lines Overlap till Emergency. Where the lines "outro keyboard" till emergencys "intro-keyboard" _(introt från 06 efter warped och från final riot!)
_Tror det skulle låta ascoolt :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
For a pessimist, I'm pretty optimistic - så fantastiskt bra låt. Åh, jag kan inte välja vilken jag gillar mest, lyssnar verkligen på alla!

Har aldrig hört.. söker på spotify as we speak…
Tycker verkligen om For a Pessimist I'm pretty optimistic. resten är oxå bra, speciellt RIOT! låtarna :D
#28 Håller med om att RIOT!-albumet är sjukt bra… Har nog aldrig tidigare lyssnat på ett album där jag älskat ALLA låtar.
Riktigt förväntansfull inför Brand new eyes
Förhandsbokade för ett par veckor sedan, can't wait!
Jag älskar Paramore, likaså alla låtar. Alla låtarna är skitbra, så jag nog ingen favoritlåt. Jag älskar hayley williams, tror att jag är lite småkär i henne faktiskt ;D
/Moonchild89 👻
Jag älskar Paramore, alla låtar är bra men favoriterna är nog Ignorance, Fences och Let the Flames Begin.
/Emilia

Gillar crush crush crush och Misery Busines mest tror jag!