Ny här
Hej
jag är ny här. En tjej på 24 år, mamma till en pojke på 3. Kan inte spela några instrument men har en röst som är rätt behaglig.
Jag ääälskar att sjung och har fått mycket beröm för min röst. har ingen större kontroll över den så skulle säkert kunna lära mig en hel del. Är inte så duktig så jag skulle kunna bli känd sångerska dock, verkligen inte.
Skulle själv vilja säga att jag i alla fall inte suger på att sjunga. 
Har alltid velat inleda ett samarbeta med någon som kan göra musik och för kul skull försöka göra någon låt kanske. =) Med rätt låt så kanske…
Kanske finns det någon här som skulle vilja göra något sånt för kul skull? =)
Är i övrigt allätare vad det gäller musik.
Kram på er
Ha en bra dag! // Pernilla
Hej och välkommen hit! :D
Tack ska du ha! Oj, glömde kryssa i så jag blev medlem här. Ska göra det med en gång. =)
Ja, det tycker jag 
Gjort! =)

Välkommen hit! :D Kanske vi kan få höra dig sjunga någon gång också. ;) Skulle vara kul att kunna vara stolt över all talang på musik.ifokus!
Tack. Jag vet inte om jag har talang. Det verkar gå så lätt för alla andra att sjunga, det stockar sig för det mesta alltid för mig i halsen men jag har för mycket dåliga spänningar i kroppen. Men med min lilla son här så går det alltid bra. Det bara flyter på. Har en väldigt vanlig röst, dålig på att wayla(ingen aaaning om hur det stavas) också.
Men givetvis ska ni får höra mig sjunga någon gång. =)
Jag tycker åtminstone att det är förbannat roligt att sjunga. =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha…här har ni ett litet flumprov. Det är pojken min som ropar i bakgrunden…haha, han är så gullig. Är det verkligen så dåligt?

Jag tycker du har en skön fin röst.
Tack. Men den är som sagt vanlig. Ingenting märkvärdigt och jag vet inte alls vad jag gör med min röst. Men jag hittar glädje i att sjunga och måste väl inbilla mig att jag är bra på det om jag ska kunna fortsätta att njuta av det. =)
Kan ju inte vara helt uppåt väggarna då det är många som sagt att den är fin. Haha, var en galen kärring som kom fram till mig efter att jag uppträtt på skolan för många år sen och tog mina händer liksom bockade för mig och skakade mina händer och sa att jag aldrig aldrig aldrig fick sluta sjunga. =D Haha, det var en rolig tant.
Nä men som sagt, jag tycker att det är roligt i alla fall. Men det måste vara rätt låt för att det ska gå.
Jag har sjungit sen jag var liten och vissa har tjatat på mig att jag skulle sjunga opera eller nåt men jag ville inte.
Nuförtiden kanske jag vill men jag vill helst sjunga för att det är KUL, speciellt om man sjunger tillsammans med folk. Det är själva upplevelsen jag vill åt, inte just att bli känd.
Så jag tycker verkligen att du ska sjunga OM DU NJUTER AV DET! 
Förstår du hur jag menar? Inte för att andra vill det eller för att du ska nå nåt mål, utan för att du bara tycker det är så underbart kul att göra det. 
Du behöver inte bli bra på det alls, så länge du gör det du gillar.
Rösten är en del av dig, har du spänningar så går det att arbeta bort. Ta lektioner i röst och andning, det hjälper dig att bygga självförtroende. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Tack. Det var väl valda ord. Jo jag förstår vad du menar. =)
Det är ett sätt att uttrycka känslor.
välkommen hit pernilla! :) gillar din röst :) fortsätt sjunga ! :D vi lyssnar gärna ;)
Tack! =)

Håller med #8 och allra mest #10, det är det som är viktigast.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Hygglig son du har! Min dotter är likadan o ber mig sluta men skillnaden är att jag sjunger som en kråka!
Jättefin röst har du.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Tack ska ni ha! =)
Haha, min son är så gullig. Men han sjunger mycket finare än jag. =) Kanske borde lägga upp ett smakprov på hans lilla röst också. 
#15 Alla kan sjunga, det är bara en fråga om naturlig talang eller träning.
Dessutom tvivlar jag på att du sjunger som en kråka, skulle gärna vilja höra din röst också. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Ja det håller jag med om. Du får lägga upp ett klipp här om du vill, i den här tråden alltså. =)