Musik iFokus

Musik

Etikettoff-topic
Läst 605 ggr
niffen
0

Nu är jag box-ägare

Nu har jag köpt mig en box… Inte vilken box som helst utan Michael Jackson's the Ultimate Collection med massa (32 st) dvder med filmer på hans tour:ar genom världen, musikvideos, Jackson 5-material och en cd med hans 97 (!!) första låtar och lite till! Plus filmen Moonwalker, som jag sett redan men som jag såklart vill ha i alla fall!

Priset på detta var inte så farligt för att vara en box, 710 kronor, men för mig (15 år) så var det rätt mycket! Jag är i extas nu i alla fall och vill helst ha den igår, men hoppas att den kommer i övermorgon, om jag har tur! Skrattande

Jag får recencera den när den kommer fram!

mariva
0

Spännande! Förstår att du väntar otåligt! Glad

RacerDonnans
0

Förstår att det var en rejäl kostnad för dig, men vilken skatt du har nu.Glad. Väntar på din recension.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Buuc
0

Äsh då, jag hittade värsta snygga MJ-tröjan i Kroatien. Varför köpte jag den inte för? Obestämd

niffen
0

#1 #2 Ja, på måndag kommer den! Jag som väntat mig den till fredagen, så jag kunde suttit klistrad i soffan hela helgen… Jag längtaaaar!

#3 Ja, skitunge, varför köpte du inte den för? Jag hittade en tröja på Cypern med MJ också, men den var inte så fin, så jag struntade i den….

Jenahbella
0

kommer den imorgon? :) spännande!! :D

niffen
0

Japp, imorgon är den min! Jag kommer inte få någon sömn natten till tisdag, för jag kommer sitta uppe hela natten och titta! :O

RacerDonnans
0

Hur har natten varit?Glad.

niffen
0

Den var försenad så jag fick den idag. Jag sprang till posten direkt efter skolan, och har haft en leende på läpparna ända sen jag fick avin  :D
Sitter faktiskt och tittar på den nu, det är heeeelt underbaart! Nu är det Thriller med jättebra kvalitét, jag är supernöjd! Kyss

Buuc
0

YÄY!

RacerDonnans
0

#8 Glad.

Ixion
0

Ska bli jätteroligt att få läsa din recension Niffen!

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se