Nu är jag box-ägare
Nu har jag köpt mig en box… Inte vilken box som helst utan Michael Jackson's the Ultimate Collection med massa (32 st) dvder med filmer på hans tour:ar genom världen, musikvideos, Jackson 5-material och en cd med hans 97 (!!) första låtar och lite till! Plus filmen Moonwalker, som jag sett redan men som jag såklart vill ha i alla fall!
Priset på detta var inte så farligt för att vara en box, 710 kronor, men för mig (15 år) så var det rätt mycket! Jag är i extas nu i alla fall och vill helst ha den igår, men hoppas att den kommer i övermorgon, om jag har tur!
Jag får recencera den när den kommer fram!

Spännande! Förstår att du väntar otåligt! 

Förstår att det var en rejäl kostnad för dig, men vilken skatt du har nu.
. Väntar på din recension.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Äsh då, jag hittade värsta snygga MJ-tröjan i Kroatien. Varför köpte jag den inte för? 
#1 #2 Ja, på måndag kommer den! Jag som väntat mig den till fredagen, så jag kunde suttit klistrad i soffan hela helgen… Jag längtaaaar!
#3 Ja, skitunge, varför köpte du inte den för? Jag hittade en tröja på Cypern med MJ också, men den var inte så fin, så jag struntade i den….
kommer den imorgon? :) spännande!! :D
Japp, imorgon är den min! Jag kommer inte få någon sömn natten till tisdag, för jag kommer sitta uppe hela natten och titta! :O

Hur har natten varit?
.
Den var försenad så jag fick den idag. Jag sprang till posten direkt efter skolan, och har haft en leende på läpparna ända sen jag fick avin :D
Sitter faktiskt och tittar på den nu, det är heeeelt underbaart! Nu är det Thriller med jättebra kvalitét, jag är supernöjd! 

YÄY!

.

Ska bli jätteroligt att få läsa din recension Niffen!
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se