Musik iFokus

Musik

Etikett: vilken-låt-är-det-jag-hört
Läst 1373 ggr
Platypus
0

Hjälp att hitta låt!

Hej hej alla!

Jag har ett jättestort problem. Det finns en låt som jag hörde på radion för en tid sen, och nu skulle jag vilja hitta den. Det stora problemet är att jag varken vet namnet på låten, namnet på bandet eller ens hur låten går. Det enda jag vet är att låten borde ha ett kvinnonamn som titel och att låten är gjord mellan 2007-2009. Om ni har något tips, så snälla skriv! Skulle vara ytterst tacksam!

niffen
0

Vilken radiokanal var det du hörde låten på? Manlig eller kvinnlig sångare?

spiritedaway
0

Oj. Det var inte mycket att gå efter. :P Vad för sorts musik var det? Det kan säkert underlätta för någon att veta det i alla fall.

Platypus
0

OJ JO TUSAN! det hade jag glömt bort.. Det är en manlig sångare och typ rockbllad skulle jag våga kalla det.. Radiokanalen var nrj, men från finland. Är mycket tacksam över era svar! tack! :D

Buuc
0

Hm… Kommer du kanske ihåg om låten var akustisk, eller så? Vilka instrument var "viktigast", om du förstår var jag menar?

Faidra
0

Kan ha varit Gloria-Mando Diao, men det är ju inte direkt ballad…

sali
0

något med Takida ? typ Hal, curly sue eller Handlake Village Takida har gåt massor påradio

Jenahbella
0

jag tänkte med på takidas curly sue :)

Platypus
0

Curly Sue var det! Ojoj! tuuusen atck alla för hjälpen!!! Glad jag är e evigt tacksam! Skrattande

sali
0

varsågod :)