Paramore Sweden
Är du ett fan av det amerikanska rockbandet Paramore? Då är denna fansida något för dig!
Paramore Sweden lanserades den 18 september 2009. Vi ansåg då att intresset för Paramore i Sverige hade blivit så pass högt att en svensk fansida var nödvändig och dessutom ville vi uppmuntra fler svenskar att börja lyssna på detta fantastiska band.
Här håller vi er uppdaterade om allt som händer kring Paramore - nya spelningar/turneér, nya låtar/videos, saker som rör bandmedlemmarna och mycket, mycket mer. Onödigt vetande är bra vetande!
Är du inte själv intresserad, men känner kanske folk du tror är det? Skicka gärna vidare länken så att sidan kan växa!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
*putt* 
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Kul! =D
Men jag håller mig nog till Paramore.net, gjort det i alla år så det skulle bli konstigt annars :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#2 Absolut, jag besöker också Paramore.net dagligen och har gjort läääänge, men de uppdaterar inte om alla "småsaker" på samma sätt som vi tänkt göra - nya photoshoots, intervjuer, merchandise osv. Så vi tänkte det kunde vara en bra idé att ha en svensk fansida också :)
#3; Det kan aldrig bli för mycket paramore ;D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#4 haha exakt! ;)