Green Day 11 oktober
Hittade ingen tråd om detta så…
Vilka här inne ska på Green Day 11 oktober? 
Vilka låtar hoppas ni dom spelar från den nya skivan? Och vilka från gamla skivor?
Kan säga att jag längtar jättemycket och nya skivan var faktiskt väldigt bra tycker jag :)
jag ska inte se dom men tyckte nya skivan va bra! :)
Åh jag ska se dom i oktober!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
#0 Ni kommer behöva dras med mig också, hoho!
Jag ska iaf på Dreen Day!

#3 Jaså, du ska dit ändå! Det har inte moa sagt inte…
#4 Jorå, det ska jag! :D

#4 Moa har visst sagt det.. Det är nog bara Sandra som inte har lyssnat…

#3 Nämen… Dreen day? Så skrev jag väl ändå inte….. Green day ska det stå som alla förstår :D
Om jag skulle gå skulle jag kräva Basket Case och Good Riddance.

#8 good riddance vill jag ockå att dom ska spla, och American idiot och några till från gamla skivor
#9 De har väl inte haft SÅ många hits, så jag tror inte att de kan undvika att spela American Idiot.

Jag vill så gärna gå… men biljetterna är ju slutsålda! Jag skulle hoppats att dom spela 21 guns och Know Your Enemy

min pojkvän ska gå, tänkte gå först, men sen såg jag va biljetterna kostade.. har ingen lust att spendera på ett band som jag inte längre lyssnar på…
tyckte om dom för 3-4 år sen
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
Jag ska dit, och det ska bli helt underbart!

Jag ska inte dit tyvärr =/ men ni som ska dit får gärna berätta hur det var! =D
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Jag kanske ska dit, om jag hittar biljetter! Skulle vilja att dom spelade, 21st cenutry breakdown, horseshoes & handgranates, 21 guns och berfore the lobotomy! ;)
På www.blocket.se finns en hel del biljetter till salu för de som är intresserade av att gå :) Inte så jättedyra heller!
Jag ska ta med kameran och fotografera en hel del, tror jag! Dyker väl säkert upp en del bilder här på sajten kan jag tänka mig 

#17 Inte systemkameran va?
#18 Har inte bestämt mig ännu…

#19 hur ska du kunna smuggla in den? :P Jag vill ocks¨ta med mig min…

Oftast så får man inte ha kamera alls eller så får man bara ha en liten kompaktkamera.
#20 Om jag vore du skulle jag inte ta med mig systemkameran ;) I fall att..

Nej jag tänkte väl det… :(
Vem bryr sig om vad dom säger där, om man sätter kameran innanför tröjan så syns den inte, och jag slår vad om att dom inte hinner muddra (vad heter det?) flera tusen människor så genomgående, haha :P
Fast jag vet inte om jag orkar släpa på en kamera i alla fall.. Kanske tar min lilla kompaktkamera isf :)

#23 När GD var i Sverige sist var jag tvungen att visa vad jag hade i väskan och så kände de längst kroppen. Fast på andra konserter har de inte kollat nånting, bara i väskan. Gömde kompaktkameran i skon en gång, det funkade ;)
Man kan ju ha kameran i skrevet annars, haha :D
Skon? Hur liten kamera hade du, hahaha :O

Jag hade stora vinterdojjor ju! ;) Och så hade jag kameran under foten och fick gå vääääldigt försiktigt!
Flera av min akompisar ska dit, men inte jag.
GRYMT avundsjuk!
Imån gäller det, klockan 8 imån bitti tar vi bilen till Stockholm från Götet. Fy fan va underbart det ska bli, längar extremt! Just nu sitter jag och lyssnar igenom och sjunger med i alla låtar! :)

Laddade nyss med Bullet in i bible (live-dvdn)! :D IMORGON GÄLLER DET!
#28 haha, mina kompisar (som precis som jag bor i sthlm) planerar att köa fr. kl 04.00! om några timmar alltså!
Jag och några kompisar var faktiskt där ett tag för att hälsa på stackarna som suttit där i 11 timmar och var sjuukt blöta :P
Min kompis hade gjort cupcakes vi kom dit med, så vi satt på en massa filtar under ett paraply och åt dom, mycket mys och mycket kallt, och då kan man ju tänka sig att jag var där i ungefär 1 timme, och resten köade i ca. 14 timmar!

Okej, ni som inte var där missade något! SÅ SJUKT BRA! Vet inte vad jag ska säga. Men jag vill tillbaka, nu!

Åh, det var så ruskigt bra!
I Andra låten "Know you enemy" när Billie Joe springer upp på VÅR LÄKTARE. Tar jag syrran i handen och prejar mig igenom folkmassa och vakter. Tappar syrran vid en vakt men kastar mig själv fram och lyckas nå fram till Billie joe. Ruskar om hans hår (nådde inte längre) och sedan springer han ner igen. SHIT! Jag har tagit på Billie joe! Jag har hans DNA på händerna! Jag är en av de få som har rört vid honom! FY FAN VAD JAG ÄR LYCKLIG!
Konserten var underbar, magiskt, fucking otroligt bra! Aldrig varit på en såhär bra konsert! SHIT!!!
btw, har laddat upp en hel del videoklipp från konserten på youtube.
bullsmulan @ youtube.com

#34 ÅH! Är ganska avundsjuk… Min kompis träffade BJ i lördags på Shock ^^ lite coolt
#36 Nice å träffa honom på Shock bara sådär! :D MÅste vara grymt. Synd att man inte bor i stockholm när de är där liksom! Då skulle jag nog bo utanför deras hotell XD
Jag var där igår! Herregud! Det var helt magiskt! Fantastiskt! Underbart! Helt obeskrivligt! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Det var sjukt jäkla bäst! :D
Hört lite från kompisarna nu, dom stod allra längst fram vid staketet, och min kompis fick ett plektrum (Y)