youtube: Jag sjunger :) titta gärna! :))
nu har jag lagt upp ett klipp på youtube när jag sjunger.. :P jag älskar att sjunga och det är min dröm att bli en artist!
säg gärna vad ni tycker! och ge gärna tipps om jag ska ändra på nått mm.!
Du har jättefin röst, men du måste tänka på att inte sjunga med bara halsen som många gör, det låter verkligen "krystat". Man ska ta i från magen, då låter rösten mycket starkare. Och i slutet då du gör dom höga tonerna låter det lite falskt om jag ska vara ärlig, men det är nog bara för att din hals blir så ansträngd :S Men övning ger färdighet. Är själv sångerska och det tog mig många år att sjunga på rätt sätt som tar fram det bästa ur en :) Men du har absolut potential!
/Moonchild89 👻

#1 tack :) okej :) jag ska tänka på det! :) haha ja jag vet att det vart falskt i slutet men jag är sjuk och sen hade jag sungit jätte mkt så jag var jätte trött i halsen mm xD
jag kan sjunga på 3 sätt.. antingen så sjunger jag svagt och då kan jag nå upp i jätte höga toner, och sen kan jag sjunga i "mellanläge" asså att jag sjunger ganska starkt men då kan jag inte alls sjunga höga toner, och sen kan jag sjunga starkt och då kan jag nå upp i ganska höga toner men det låter så himla ansträngt när jag sjunger så….
tack så mkt för tippsen! :D

Roligt att du delar med dig av ditt sjungande! Du har en fin röst. Var bara försiktig så att du inte överanstränger stämbanden =)
Hoppas vi får höra mer från dig
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

#3 tack! :)))
håller med de andra, du har en bra röst men som sagt använd magen så blir de kanon :) Sen så är ju inte den här låten den lättaste att sjunga heller (särskillt i slutet när de blir otroligt högt) Men Bra jobbat :):)
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

#5 okej :)) tack! :))

jätte fint! :)

#7 tackkk! :D
Fin rös men somsagt stör jag mig på att det inte är ja liksom! XD BEACUSE OF YOU! ja att du inte riktigt tar i från magen, speciellt på refrängen. :)
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

# tack :) okej xDD
man kommer inte till där du sjunger? Utan en video där du piercar dig! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

haha oj men videon bara försvann och då måste min andra video har tagit den plattsen ^^