Musik iFokus

Musik

Etikett: egen-inspelad-musik
Läst 2179 ggr
Sloj-border
0

youtube: Jag sjunger :) titta gärna! :))

nu har jag lagt upp ett klipp på youtube när jag sjunger.. :P jag älskar att sjunga och det är min dröm att bli en artist!

säg gärna vad ni tycker! och ge gärna tipps om jag ska ändra på nått mm.!

länk:
http://www.youtube.com/user/Anjassdream#play/all

Moonchild89
0

Du har jättefin röst, men du måste tänka på att inte sjunga med bara halsen som många gör, det låter verkligen "krystat". Man ska ta i från magen, då låter rösten mycket starkare. Och i slutet då du gör dom höga tonerna låter det lite falskt om jag ska vara ärlig, men det är nog bara för att din hals blir så ansträngd :S Men övning ger färdighet. Är själv sångerska och det tog mig många år att sjunga på rätt sätt som tar fram det bästa ur en :) Men du har absolut potential!

/Moonchild89 👻

Sloj-border
0

#1 tack :) okej :) jag ska tänka på det! :) haha ja jag vet att det vart falskt i slutet men jag är sjuk och sen hade jag sungit jätte mkt så jag var jätte trött i halsen mm xD

jag kan sjunga på 3 sätt.. antingen så sjunger jag svagt och då kan jag nå upp i jätte höga toner, och sen kan jag sjunga i "mellanläge" asså att jag sjunger ganska starkt men då kan jag inte alls sjunga höga toner, och sen kan jag sjunga starkt och då kan jag nå upp i ganska höga toner men det låter så himla ansträngt när jag sjunger så….

tack så mkt för tippsen! :D

Ixion
0

Roligt att du delar med dig av ditt sjungande! Du har en fin röst. Var bara försiktig så att du inte överanstränger stämbanden =)

Hoppas vi får höra mer från dig

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Sloj-border
0

#3 tack! :)))

LisaF
0

håller med de andra, du har en bra röst men som sagt använd magen så blir de kanon :)  Sen så är ju inte den här låten den lättaste att sjunga heller (särskillt i slutet när de blir otroligt högt) Men Bra jobbat :):)

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Sloj-border
0

#5 okej :)) tack! :))

Fnyan
0

jätte fint! :)

Sloj-border
0

#7 tackkk! :D

Ricko
0

Fin rös men somsagt stör jag mig på att det inte är ja liksom!  XD BEACUSE OF YOU! ja att du inte riktigt tar i från magen, speciellt på refrängen. :)

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Sloj-border
0

# tack :) okej xDD

Emaljoh4
0

man kommer inte till där du sjunger? Utan en video där du piercar dig! Obestämd

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Sloj-border
0

haha oj men videon bara försvann och då måste min andra video har tagit den plattsen ^^