Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 2286 ggr
Maja
2009-10-15 23:59
0

Problem: Spotify

Nu ställer jag frågan här inne då jag kan tänka mig att många av er använder er av Spotify.. ;)

Tidigare så har det bara varit att logga in och sedan är det igång. Nu loggar jag in och så tänker datorn ett tag, sedan står det "Unable to connect to Spotify. Trying to connect…"

..och då kommer det upp en ny ruta, som säger "Spotify kräver att du skriver ditt lösenord", men där är det inte mitt Spotify-lösenord de vill ha, utan där är det mitt datorlösenord (alltså det jag använder för att kunna använda min dator, komma in på mitt "konto").

Så då skriver jag i det lösenordet och då står det istället:

"Unable to auto update Spotify. Please logout and login to try again. Spotify will operate in offline mode. (505)"

Öhm..? Vad tusan är det som har hänt?

Jag har bara haft Spotify i två veckor, dock bara gratisversionen då jag fick en invite av en släkting, har alltså inte Premium. I början hade jag mitt egna internet och då var det inga problem, sedan åkte och till Stockholm och använde en internetuppkoppling hos mina föräldrar och där var det inte heller några problem. Det är nu när jag har kommit hem igen som det har börjat krångla.. Men det ska väl inte vara någon skillnad på internet och internet..?

tantan
2009-10-16 00:43
0

verkar ju som att programmet inte autouppdateras som den ska.. testa att avinstallera programvaran, ladda ner den igen från hemsidan och ominstallera

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Maja
2009-10-16 01:10
0

Åh, tack! Var det så lätt att fixa det..? Skäms

Nu fungerar det igen! Tusen tack för hjälpen! =)

tantan
2009-10-16 01:54
0

så lite så =)

hoppas det funkar framöver!

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Buuc
2009-10-16 23:12
0

För mig är det också så, dock har den bara svårt att bli online så jag måste logga in och ut ett par gånger eller vänta en riktigt lång tid.. Men det verkar ha blivit bättre nu!

niffen
2009-10-17 00:27
0

#4 Du din lilla slöfia kanske också skulle kunna testa att installera om?
Du klagar bannemig jämt. ;)

Buuc
2009-10-17 00:43
0

#5 Men man ska inte behööva installera om. x) Men det har typ slutat nu. xD