Sveriges Fulaste Hem, 19 oktober
Jag är snart helt galen. Hörde en låt i programmet "Sveriges fulaste hem" som sändes den 19 oktober på TV3. Cirka 39 minuter in i programmet (som man kan se vi TV3 Play) spelas en underbar låt som jag har hört förut, men inte för hela mitt liv kan identifiera. Efter 39,5 minut hör man låten mer tydligt. Låten vill inte försvinna ur mitt huvud och jag måste bara hitta den innan jag kan sova ordentligt på natten igen. Finns det någon här som kan stilla mitt sinne innan jag blir fullkomligt galen?
bra fråga du. Ganska svårt när snutten är så kort och enbart introt i låten.
Testa att mejla dom och fråga! Brukar funka, även om det kanske dröjer ett litet tag… Jag kände tyvärr inte igen låten, och så är det så svårt när det inte är någon text…
Skriv här om du får reda på något!

Jo, jag har skickat ett mail till TV3, men där får man bara ett "out of office"-svar att de inte svarar på mail (mer eller mindre), och att man bara är hänvisad till informationen på deras webbsida samt text-TV. Det är dock Strix som producerar programmet, så dem kan man kanske kontakta. Men vid en snabb blick på deras hemsida kan man antingen bara maila till dem för att söka jobb/praktik eller till deras internationella säljare. Hmmm…