haha, det gick ju otroligt bra för mig. :-)
83,9% på det första testet. Så gjorde jag även det andra testet och det visade sig att jag kan skillja på toner ända ned till 2.1 Hz. Ändå är TV'n igång med barnprogram på hög volym samtidigt. Tänk, jag kanske borde bli musiker. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Gratulerar Jim! Det var ju ett jättebra resultat! Hmmm..tror kanske jag måste ta om testen för att se om det bara var nybörjarotur 
//Jennifer

Fikk 86,1 %
Kan vel ikke si at jeg var helt sikker på et par av dem, så noen "good guesses" var det kanskje…. he he

#3 Tänk om alla hade kunnat "gissa" lika bra som dig!
Nej jag tror att jag måste ge det en chans till..
//Jennifer
Det her var ikke lett! Fikk 80.6% Men klarte å komme ned i 0,6Hz i den andre testen! 
Hilsen Nissefar

#5 Oj det var ju superbra! Den andra testen vet jag inte om jag vågar ta med tanke på resultatet på den första *ermm* 
//Jennifer

hmm… Måtte tilbake for å lete etter den andre testen. Fikk 2,7Hz… Bøyer meg i støvet for resultatet til Nissefar :-)
säkert är jag det o inte kan jag sjunga heller man jag älskar musik ändå! 
80,3 ! :)
AAAAHH vilket fantastiskt test!! Jag skorade 94,4 och kan skilja på toner mellan 0.75 Hz. Jag är lysande! Jag är fantastisk!! Jag sitter och sjunger segersånger här hemma i köket!!! Tack tack Jennifer för att du lyfte mitt självförtroende idag! Jag är så självbelåten så jag skäms… 

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Hi hi jag är en glädjespridare *fniss* Kanske du ska satsa på en helt ny karriär lr..?! 

Hur gör man? Jag fattar ju inte…. =/

#12 Det tar ett tag innan testen laddas. När den startar får du höra två melodier och skall sedan avgöra om de två är lika eller olika (tonmässigt). Du trycker antingen på knappen "same" om du tycker att det är samma ton, eller "different" om du menar att det är två olika toner.. Blev det mer förståeligt? =)

Ahaaa!
Tack! =)

Jag fick 88,1 på det första testet.
1,5Hz på det andra testet.
Jag fick 86,1% på detta test.
Hihi, jag som är 14 fick "83.3% Correct"
det blev jag jätte nöjjd med, + att jag aldrig gått på musikmojjs för att lära mig :P
77.8 på första. Inte så dåligt som jag trodde. Riktigt bra test! Jag hade gärna sett lite mer utvecklande svar bara, finns säkert några av dessa låtar som var 'klurigare' än andra och kunde härledas till koncentrationssvårigheter medans andra var rent olika och fick man fel på dom så kanske det helt enkelt var missar. Men tondöv? Näe…

hm fick förvånande nog 63.9%, men skyller på att jag är trött och okoncentrerad. tröttnade efter tredjeförsöket å började tänka vad jag skulle äta till middag :P
Själv fick man 97.3% :D Who's the man(eller kvinna :))?! :D
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
Jag fick 63,9. Men farföräldrarna är här å kacklar så man hör ju inget XD Så jag skyller på det. Jag har spelat tvärflöjt i 3 år och innan det fifeflöjt i 1 år, så jag tycker att jag kunde fått lite bättre…
kram Hanna
Hanna

61.1% Correct :(
66.7% Correct
Japp, jag har helt klart misslyckast. Om jag nu säger att jag gick 3 år musik på gymnasiet.
Fast i början fattade jag inte ett jota så där blev det nog rejält med fel. =) Skoj var de i alla fall. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

55.6 :/ Jag som gått på piano i fem år!

64 Det är ju normalt ialla fall i min åldersgrupp. Jag som trodde mig vara helt dum på rytm.

Jag fick 83,3% inte tondöv. 2,1 Hz(hör lite illa ibland) 76,6 på rytmen Helt nöjd eftersom det var ett SVÅRT test och över 80% är outstanding och över 90 % är worlclass.Över 60 % skulle vara normalt.