Musik iFokus

Musik

Etikett: övrigt
Läst 911 ggr
Ixion
0

Vilken musik får dig att dansa?

Finns det någon låt/musik som du bara måste dansa till om du hör? du känner hur det bara rycker i benen och travolta-armen!

Kan det vara dragspelsmusik eller varför inte en partylåt med ordentligt gung i?

berätta vilken musik som får dig att svänga dina lurviga! ;D

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Ixion
0

Själv så dansar jag gärna till RnB eller nån skön club musik som Henok achido - Pusher eller Keri Hilson - Return The Favor

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Buuc
0

Den där låten "Low" av FloRida tror jag, jag hatar den men oj vad man kan skaka loss till den. :P

RacerDonnans
0

RnB oftast men Grease låtar, "gammal" traditionell rock, ja det finns rätt mycket. Eftersom jag även kan lite Hambo, Shottis och vals kan det gunga till när man hör "gammeldans" även om jag inte lyssnar på det.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

mariva
0

Jag har svårt för att sitta still när jag hör Hiphopper med Thomas Rusiak!

tantan
0

skulle nån få för sig att spela Dead Kennedys - Holiday in Cambodia eller Clawfinger - Biggest and the Best så skulle jag ha svårt att sitta still

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

elyse
0

Missy Elliott.

erbjo
0

Flo rida ;D Right round och Low <3 Och så, Metro station - Shake it, haha, så jävla bra :'3 Ja, och en drös mer låtar, men som jag inte kommer på nu -.-''

Jenahbella
0

jag kan nog dansa till de mesta :) beror nog mest på vilket humör jag e på :)

Appletree
0

Those Dancing Days! :D

Xondah
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag är inte direkt en "dansande" person. Men till denna är de svårt att sitta still.