Bästa hångelmusiken
Nu vill jag veta vilka låtar ni helst hånglar till och vilken som är den bästa hångellåten genom tiderna
Inte var fega nu..

Jag kan ju börja själv 
De bästa hångellåtarna tycker jag är musik med känsla. Helst då starka rock/heavy-ballader som verkligen sätter blodet i brand. Smörballader är inte min stil - då somnar jag istället *ler* Vissa låtar av Pearl Jam, Alice In Chains och Chris Cornell får mig också i rätt stämning.
Den bästa hångellåten genom tiderna måste dock bli "Foreigner - I Want To Know What Love Is" för den låten var den första som jag hånglade till och som spelats flera gånger vid samma anledning upp genom åren. "Broken Wings" med Mr. Mister hamnar på en klar andraplats..
I Don't Wanna Miss A Thing - Aerosmith (ni vet den som är med i Armageddon)
Do You Wanna - Donell Jones (såååå underbar!!)
Sexy Love - Ne-Yo (Hahaha.. *minnen*)
Let's Make Love - Deepside ft. Papoose (skööön låt med sköna beats.. ;))
Finns sååå många juuu.. ;P
Beror helt på stämningen. Avslappnat och förföriskt så är Enigma 2 The Cross of Changes oslagbart för lite hångel under filten. Power ballader fungerar ju alltid :-)

säger bara power ballads… :D

och nu läste jag inlägg #3
Lambchop - Is a woman är bra i alla lägen.. :)
Mvh // Johan
Lambchop e bra ;)
men den bästa låten genom alla tider borde vara Flaming Lips - Do You Realize…
Måste faktiskt säga Westlife - Tonight :) Den är lugn, och super om man vill ha det mysigt :)
/ Sara & Casper

bon jovi - bed of roses eller always eller I´llk be there for you the list goes on and on. men inget förutom paul stanleys lugna låtar får mig i bägttre moochy känsla.

Den jag mets av allt vill hångla till och som helt klart är den BÄSTA hångle låten genom tiderna är. The Power Of Love med Frankie goes to hollywood!!! Bara ääälskar den. kan höra den om och om och om igen…
Åh, den bästa myslåten är Lifehouse - Everything eller Near Oblivion - Cold winters night… Defenitivt mysfaktor på det..

Can you feel the love tonight med Elton John är helt klart den bästa hångellåten =)

#10 Oj den glömde jag! Ja den är faktiskt riktigt mysig att hångla till..
Nirvana - Heart Shaped Box