Pogram?
Vet inte om jag lägger in detta rätt nu men jag skulle vilja ha ett pogram där man kan spela in musik från youtube gratis? Kan man det? Vill järna ha tips på ett gratis pogram elr något sånt… :/

Du kan gå in på www.listentoyoutube.com där klistrar du in länken till klippet och så ändrar den videon till en mp3fil. Det är gratis och lagligt. :)
ok, jag har testa det, det varka bra. Men jag vet inte hur jag får det till mp3fil… ://

Det är enkelt! :) Du kopierar länken till videon, går in på sidan, bläddrar du ner lite så ser du att det står "Enter Youtube URL:", där klistrar du in den, sen trycker du på GO! Du väntar en stund, om du bläddrar ner lite till så kommer du se att det laddar. (Det som laddar är blått). Sen kommer det stå "Download MP3", du trycker där, sen kommer du till en "ny sida" där det också står "Download Mp3". Du trycker på knappen, så kommer det upp en ruta, det är bara att trycka på spara. :) Hoppas du förstår, jag är inte den bästa på att förklara!
#3 ja, jag ska försöka ;))
Ja! Nu funka det :D men ifs är det ju inte jätte bra ljud på yt, men jag tar det sålänge ;D
Tack så mycket :))))