Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 944 ggr
Linjerat
0

Josh Groban

Såg en livekonsert men Josh Groban på TV för några dagar sen och jag tycker att hans låtar är helt underbara. Gillade speciellt "Remember When It Rained" och "Caruso".

RubHel
0

Josh Groban är underbar =)

E_hjo
0

Jag hatar de flesta av hans låtar men ÄLSKAR nåra st!

Men rösten alltsåååaåå…. WOOOOOOOW, å han e ju så söt ;)

Remember when it rained är underbart vacker! =)

Benjy
0

Han är så sjukt bra!
Älskar You raise me up.
Diggar även Oceano och typ "loved?"

E_hjo
0

Ja, you are loved tycker ja är en av bästa!!!!
Men ja tycker att det kan va lite jobbigt att lyssna på hans låtar för jag börjar hela tiden nästan lipa (?????!!!!!) Generad
Vet inte varför men det blir så mkt känslor och samt att man hör hans "gudabenovade" röst samtidigt…!!!
Hahaha, gu va barnslig ja e… =)

Smeagol
0

#4 Du är INTE barnslig!! Musik är det mest kännslo famkallande som jag vet!! Tänk när man mår dåligt och man slår på sin favvorit låt och alla problem är som bortlåsta eller när man hör den där låten som spelades den där gången man va ute och tältade med sina vänner tex. Finns så många minne sammanlänkade med musik och det är ju klart att det finns dem sämre minnena oxså.

Men det kan vara så skönt att gråta till en låt som är kännslosam!!

E_hjo
0

Men oj, vad glad jag blev när du skriver sådär! =D
Det du skriver stämmer faktiskt!!!

Jag är nog kanske mer känslig än barnslig då. =P

Madde
0

Josh är grymt duktig på och sjunga.

Någon som vet hans hemside adress??

En konsert med honom vore väldigt skoj och gå på.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

E_hjo
0
Madde
0

tackar. =)

E_hjo
0

Skrattande

Benjy
0

någom som vet om han kommer till sverige?

Madde
0

#11: Står det inte något på hans hemsida??? Har själv inte hunnit in och titta än.

emilia
0

jag, idiot som ja e, visste inte ens att SVT1 sände konserten :O WOAH!!!!!!!!! men bajs. oh well ja såg sista halvtimman :D Remember when it rained e enlight min åsikt, josh's bästa låt. Skall försöka lära mig den på piano.. haha*

Totalt älskad av mig, hoppas han droppar förbi här, på circus skulle va najs! inget stort ställe vill vi inte ha haha :P

E_hjo
0

#11 Josh var ju i Sverige för inte så länge sedan. Han sjung You are loved och You raise me up på Bingolotto. =)

Benjy
0

#14 WHAT?

å det missade jag? bingolotto? wtf! BUHU im sad

vill tips om låten "oceano"

E_hjo
0

Jupps… =/

Linjerat
0

Har börjat lyssna mer och mer på honom, och han är faktiskt en av dem bästa sångare jag någonsin har hört iaf…=)

E_hjo
0

Jag håller med till 120 %!!!!!!!!!!!
Han sjunger som en guuuuuud!!!!!!
Hihihi =)

Platypus
0

Det är få artister som jag tycker fatiskt har en riktigt bra sångröst, men jag måste faktiskt säga att Josh Groban har en fantastisk röst!

E_hjo
0

Jaaaaa! =D