Muse till Sverige!

Klart jag ska se Muse! :)

Hm, det hade varit kul. Det finns några låtar som jag älskar av Muse, och resten är helt okej att lyssna på..
Men jag tror inte att jag gillar dom SÅ mycket att jag är villig att betala biljetter för att gå på koncerten.

#2 Jag håller med dig där! ;)

#3 DOCK har min brorsa frågat om vi ska gå, så det blir ett kanske iallafall! :D

Hehe, och jag tvekar inte att köpa biljetter, tycker dem är så grymt bra, och av de videor jag sett och dem jag känner som sett dem så är dem riktigt grymma live.
Jag ska se dem! :D
Hur var det?
Av alla videor jag har sett så verkade det sjukt underbart.. :)
Hade velat om man bott närmare. Kommer i annat fall garanterat införskaffa deras senaste skiva, det är ett måste i skivsamlingen.
Det var helt fantastiskt! :D Bästa konserten jag varit på lätt!
Det var så sjukt j***a bra!!!! Det är inte för inte som dom blivit utnämnda till världens bästa liveband ett flertal ggr!!!
Ååååh, nästan så att man blir lite smått avis..
Tyvärr så hade jag ingen att gå med, samt att jag jobbade! :/ Får bli nästa gång!

Hade jättegärna gått! Jag älskar Muse

Skulle se dem men fick inte morsan ändrade i sista minuten >.<
Grina fan haha x))
Nä men hade verkligen sett fram emot det men ska se dem i Wembley Stadium nästa år 

#14 så du får inte se dem i Stockholm men du får åka ända till England för att göra det? Den var en lite udda morsa måste jag säga :)

#15 Hahaha aa det må jag säga x))
Hon har ändå alltid velat åka till London och jag har ALLTID drömt om att få se Muse live i Wembley som ligger i London så hon tyckte att det skulle kunna gå bra x))
Hon blev också lite skraj när hon såg hur besviken och ledsen jag blev för att jag missa dem i Sverige att jag grät ganska mycket så hon fick liksom PANIK x))
Hon ville inte se mig så ledsen igen så hon liksom bara köpte biljetterna så snabbt som möjligt^^<33