Hej en lite Presentation av mej
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej jag har nu äntligen fått mej till att presentera mej på den här sidan oxå,jag tycker mycket om musik av alla de slag men mest dansmusik och country.
Men vem är jag undrar ni nog Cuyo kalas jag här och är en man som älskar djur och för min del är det hundar och katter som jag har fäst mej i mest,jag bor i Partille som liggger utanför Göteborg med min fru och katten Malla och min hund Cuyo som är en schäfer som är min 13 schäfer idag
Hej Cuyo
Hej här var det livat ser jag hi hi men det är ju snart natt så jag säger väl god natt till er för idag
Hej Cuyo
välkommen hit! :)
Hej jag kanske gjorde fel som skrev så här och lade in den här musikvideon,om det är så så får du ta bort det här inlägget Fnuha
Hej Cuyo
ne de va inget fel alls :)
finns en presentationstråd du kan skiva i med om du vill? :)

Välkommen! :D

Välkommen =) hoppas att du kommer trivas!
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej jag har läst lite på hur åldrarna är på den här sidan oj oj,så jag tror inte ni vill ha med en gammal gubbe som snart fyller 70,men jag kan tala om att jag tror vi hade minst lika roligt som ni har idag,men skam vet om inte vi hade det roligare på många olika sätt,för vi hade inte den pressen på oss som ni säkert har idag.
Och på den tiden var det Elvis BilHaley Tommy Steele Fats Domino och många andra artister som man tyckte om då,och kostligt så är det här nästan lika populärt idag heller hur frågar en gamling er hi hi.
Hej Cuyo vad vore musiken utan oss som lyssnar och köper den här inte någon ting skulle jag tro,därför är musiken ett måste som vill alla vill ha och man mår oxå bra om man känner sej ledsen och nere ,för då burkar jag sätta på min favorit musik och för mej blir det givetvis dansband med Lasse stefanz M M
Hej Cuyo