Ny i detta stället :D!
Hejsan! Jag är en 19 årig kille som har börjat sjunga lite rnb :) och skulle gärna vilja presentera mig lite. Jag heter Stefan och jobbar som kock. Har dock inte tid att gå i sång lektioner pga arbtetet men tycket om att sjunga även om jag inte är så duktig. Men kan gärna posta ett klipp när jag sjunger ^^.
Det finns säkert massa erfarna artister i detta furom som jag verkligen skulle uppskatta med lite hjälp med mina toner och så vidare. Vet inte om jag har kommit rätt ^^.
m.v.h Stefan
hej stefan! å välkommen ! :)
du får jätte gärna posta dina klipp här på sidan :)
så kommer du säkert få tips av oss andra!
hoppas du kommer trivas!
är de något är de bara att fråga! mvh jennifer
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
åhh hej jennifer vad kul att du svara så fort ^^! spelade nyss in mig själv kändes konstigt.. är inte vann heller men här kommer ett klipp ^^! Ser lite konstigt ut också vad jag gör med fingrarna vet inte varför :D
//mvh stefan
kontsigt kommer ingen video testar igen..
http://www.youtube.com/user/TwoChopchop#p/u/0/xkCP7d9bUJI
sådära :D
för de första så måste jag säga att du verkligen e modig som vågar lägga upp ett klipp med dig själv! de skulle nog aldrig jag våga :)
tyckte de lät bra :) du har en fin röst ! :)
sitter du alltid när du sjunger? testa isf att stå upp! då får du mer kraft och luft, kan låta lite ansträngt när man sitter ner :)
har du spotify? finns flera låtar med bara musiken utan text, öva på låtar så! går ju även att spela in med det i bakgrunden :)
finns nog sånna låtar på youtube med :)