den bästa spelningen?
vilken är den bästa spelningen du varit på?

De var när Ironmaiden var förband till Kiss. Och alla originalmedlemmarna var med i Ironmaide och i Kiss.
De är inte alla som sett det . 
Vet inte. Har inte sett alltför många. Men mäktigast var nog ändå gången jag såg In flames och hela publiken hoppade så att hela marken gungade. In flames är riktigt bra live och bjuder på en bra show.
Eric Claptons show i Stockholm i Juli 2006 var helt enorm! Vi bara längtar till han kommer till Sverige igen och skulle han inte komma inom en allt för snar framtid, åker vi till England för att se och höra honom igen :-)
Paramore, 30 november 2009. Oförglömligt. Fick träffa bandet innan också :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Antingen Takida 2007 på ett mysigt litet ställe innan Takida blivit stora eller Green Day i Globen 09… Man kan inte riktigt jämföra dom två för de var så olika, båda var unika och speciella på sina sätt. Lika bra måste jag nog säga!
Jag hoppas att min pappa tar med mig på Kiss nästa år… det kanske slår Takida och Green Day, vem vet ;)
Jag har inte kommit iväg på så många spelningar, dyker alltid upp saker.
Men de roligaste var nog The Black Crusade i Sthlm. Trivium var as grymma..och Machine Head också när dem kom igång.
Muse 091024. Lätt det bästa jag sett live hittills.

Alice in videoland på arvikafestivalen -06. Dels för att själva spelningen var grym och det var mitt dåvarande favoritband, men också för att jag var där med en person som betydde oerhört mycket för mig. Så det var en perfekt spelning!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Flogging Molly på hultsfred, tror det var 07. Grymt var det i alla fall :D

Rammstein på globen -04. Första gången jag såg dom live.. det har blivit lite jobbigt att gå på andra konserter nu eftersom man jämför allt med den.
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
Var nog Håkan Hellström på Liseberg 07 =)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#11 Då har jag en egenfilmad video till dig. 
#13 SKOJAR DU? Haha kommer ihåg att jag såg den på youtube några dagar efter och kände igen er i videon, vi satt i närheten av varann o väntade innan det började =) Världen (och internet??) är verkligen sjukt liten!

#13 Haha herregud. Världen är ju för liten ja. Hoppas att vi inte var för jobbiga!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
AC/DC i Globen är det bästa jag vart på=D! Här är en film ifrån No Bull, hittade ingen bra ifrån Globen hehe..
1 - Metallica i Tallin (Estland) -06 (Hela Master of Puppets framfördes)
2 - Metallica i Roskilde (Danmark) -03
3 - Godsmack i Oslo (Norge) -03
Paramore - 30 november i sthlm.. Grymt..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com