Hjälp mig!
Jag har en arbetskamrat som under en längre tid försökt få tag på Iron maiden - Rock In Rio (DVD) men den finns varken på ginza, cdon eller sweden rock.
Har ni någon experthjälp på hur och vart man kan få tag på denna DVD? Vill gärna hjälpa honom få tag på den.
de finns många elngelska sidor att beställa ifrån , att beställa från england brukar inte vara med än en 20kr dyrare i frakt :)
och någonstans borde den ju finnas :) ska se om ja hittar så länkar ja :)
ni har ingen bra skivaffär där ni bor så ni kan gå in å fråga om de har den eller kan beställa hem? :)
Tyvärr har vi ingen riktig skivbutik här i stan. och även om den gick att beställa hem från något butik så skulle han aldrig våga gå dit och göra en beställning (han har aspergers syndrom). Beställa från utlandet kräver kreditkort och sådant äger varken jag eller han.
okej, kan ni inte fråga nån förälder eller nåt om de kan betala me deras kort å så får dom pengar?
hittade den på discshop men den va slut där, maila och fråga när den kommer in! :)
hittade den på sweden rock, kolla här
Han har nämnt att de hade slut på den. Eftersom filmbolaget har slut på den så vet dem inte när den kommer in.
#4 Du är en ängel
bara kul att kunna hjälpa till :)