Musik iFokus

Musik

Etikett: övrigt
Läst 4178 ggr
Anna
0

Vad har ni för MP3-spelare?

Ja, vad spelar ni er musik med? Är ni nöjd/missnöjd, varför isåfall?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har Creative's nya, Zen X-Fi 2 Touch med 8gb kapacitet. Inköpt igår, än så länge bara positivt! Ljudet är kristallklart, slår Apple stort. Lättanvänd, snygg, hörlurarna som medföljer är kanonbra. Rekommenderas :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Jenahbella
0

jag har faktiskt ingen jag använder mina mobiler! har en sony ericsson c905 och en nokia express music :) 
nokian ska jag fixa spotify till idag hade jag tänkt!

Ixion
0

Jag använde min mobil som mp3 spelare, men så började den glappa för mycket i kontakten. Så då köpte jag denna billiga lilla rackare för 299:- på Clas Ohlson.

Inte den bästa direkt…men helt Ok med schyssta lurar ^^

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Buuc
0

Jag har en Philips Gogear med 2 gb. En söt liten rackare som jag fick av brorsan som julklapp förra året. Jag får plats med alla mina låtar jag vill ha med, just nu är det cirka 200. Men det kan såklart få plats med mer. Den är jättebra, det enda negativa är att hörlurarna som följde med den är hemska plastleksaker så jag använder andra. Då blir ljudet jättebra, men en annan negativ sak är att maxvolymen inte är så hög som jag önskar.

Bild

Maja
0

iPod Nano

Mycket nöjd med allt. Hur den ser ut, hur den fungerar..

IdaSH
0

Jag har mitt örongodis i en iPod Shuffle. Är jättenöjd med den, framför allt storleken. :)

Mvh Ida

www.krusfoto.se

Sputte
0

Jag har en Creative Zen XFI 16GB.
Väldigt nöjd med den. Enda negativa är väl knapparna som kan vara aningen tröga att trycka på.

Resten är bara plus!

SaJo123
0

Har en Nokia Express Music. Bra att kunna ha med den för jag har en jobbtelefon också - skulle aldrig tagit med mig en tredje grej… Har mest lyssnat på Pod-radio på den… Men håller på och sätter ihop en playlist för att kunna springa till…

NaimaG
0

Jag har tre stycken

Philips GoGear Vibe Sony Walkman
samt min mobil
Sony Ericsson W595

[VictoriaR]
0

ipod nano 3de och 4de generationen :) älskar min iPod, enda dåliga är att den ibland laggar upp sig..inte så ofta dock men väldigt irriterande >.<

Peachtrees
1

iPod 3rd generation

Pu-Chan
1

Jag har en iPod på 8 gb, det suger, jag har typ 2000 låtar på itunes men får bara plats med hälften, så jag måste köpa en ny. Funderar på en ipod touch eller en classic men vet inte riktigt

Hade en ZEN men den gick sönder nästan direkt, så det är inte någon bra kvalitet, har slutat köpa ZEN efter att min andra (!) gick sönder. Skit.

isabelle_
0

Jag har en iPod Touch, senaste generationen (3:de eller 2:a). Älskar min iPod lämnar inte hemmet utan den.

Callisto
0

En iPod 80 Gb. Har ett par filmer på den och en del av minnet används just nu som extern enhet när jag inte har plats på datorn eller vill ta med filer till andra datorer. Hörlurarna är inte de bästa men så är de också ett par år gamla precis som iPoden.

Brownie
0

jag har en mp3 men använder aldirg den :p jag lyssnar i mobilen :D tyvärr har jag inte spotify men får en hel del låtar från min kusin.

mackeNR1
0

Har en ipod touch 16gb :) Totalt nöjd med den :D

hhannaz
0

Jag har en ipod nano 5G. Jag är sjukt nöjd med den!

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

SaJo123
0

Vill också ha! ;-)

Softor
0

Jag har en dålig grej från Philips :) finns inget bra med den alls :)

Ska dock inhandla en Onda VX777LE om tre månader ;)

Eftersom ja inte har nån mobil nu så är det det som ska handlas  imrn, så har inte råd me Onda just nu… ;)

Rockabillyforever
0

En Hillman HDC-1160, funkar väldigt bra 8 gb USB till den o det är väldigt bra ljud och fjärrkontroll o en massa fräna saker på den, väldigt billig kan säga att detta är beviset på att billigt inte alltid är dåligt=D.. Har varken mobil som är teräckligt ny eller mp3, har man kömpiser så behöver man inte sådant tycker jag=).. Endast i bilen när man ska ut på party=D..

http://www.brc.se/sortiment/artikel.asp?AHANR=11HDC1160&VGR=U1000

nagini
0

Creative ZEN mosaic

velat ha den i över 1 år, fick den äntligen i julklapp!
Helt underbat :D

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Salish
0

Jag har en iPod Nano Red Special edition 8GB (den gamla fyrkantiga nanon). Men vill ha en ny dels för att färgen börjar bli rosa och inte röd plus att jag vill ha mer utrymme. Denna vill jag ha:

men den säljs ju inte längre, så det får bli den nya nanon 16GB

guraknugen
0

En gammal iAudio U2 från 2005.

Nöjd: Man kan lyssna länge på en laddning, den är liten och den kan spela FLAC- och OGG-filer, vilket är bra eftersom jag (oftast) inte använder andra format.

Missnöjd: Stöder ej ”gapless playback”.

Jenahbella
0

#22 shit va snygg den var :D

GucciDior
0

Jag har en Ipod Classic 160 GB! Är jättenöjd med den, har massvis med filmer och musik på den och behöver aldrig oroa mig över att jag inte har minne så att det räcker! ^^

guraknugen
0

Jag har just idag bytt hårddisk på min bärbara just för att 160 GB visade sig vara för lite…

GucciDior
0

#27 Jo, men jag kommer nog aldrig lyckas fylla min ipod med musik för 160 GB :P Kanske om jag har massvis med filmer isåfall, har 20 filmer nu som tar upp ca 10 GB.

guraknugen
0

#28: Du kan ju alltid skaffa okomprimerade musikfiler annars… Musik som kommer från cd tar då upp lite drygt 10 MB per minut…

Azmaria
0

har en zen creative mozaik.

den är helt ok, lite missnöjd med filmfunktionen där, när den inte fungerar överhuvudtaget :/

Make Pasta not War, Vee~

musicpanda
0

Jag kör på min mobiltelefon Nokia Xpress music 5800, det är väldigt bra ljud, jag lyssnar inte så ofta dock eftersom jag är musiker och förmodligen skulle dö av överkonsumption! /kisses