Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 1963 ggr
pernillaa
0

Nick Pitera

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Blev helt tagen av hans höga toner!

Kika vidare på hans andra låtar också. =)

Ha en bra dag! // Pernilla

Jenahbella
0

riktigt bra :) honom ska jag hålla koll på! :)

spiritedaway
0

Han är…sjuk! :P Han kan verkligen sjunga. Men den "kvinnliga" rösten blir lite skrämmande ;P

Ixion
0

Jisses! jag hade inte väntat mig att han skulle sjunga "Jasmins" bitar i låten! Väldigt bra röst har han, det är en sak som är säker!

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

RacerDonnans
0

Urhäftigt, tack för spännande klipp med nya spännande personer.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

raphanus
0

Det är ju inte riktigt countertenor av traditionellt snitt, det här. Han härmar ju dynamiken så att det verkligen låter som Jasmine också!

pernillaa
0

Jag trodde att det var typ dubbat eller nåt, en tjej som sjöng som dom lagt in i efterhand och han bara mimade. Haha.

Råkade halka in på det här då jag sökte på aladdin åt sonen min. =)

raphanus
0

#6 - I så fall är det väldigt bra dubbat. Det finns massor av Pitera-videor på yuttan. Jag tror till och med att han har vunnit en imitationstävling, och han vann över en massa tjejer.

pernillaa
0

Jo jag vet att det är äkta. =)

Coolt att han vann över en massa tjejer.

Moonchild89
0

Han är häftig!

/Moonchild89 👻

Maja
0

Wow! =)

Ceciliaolucifer
0

HAHA! Jag hittade denna fantastiska människa idag på youtube och jag är helt stum!

Lyssna på Kelly Clarksons allready gone :)
Miley Cyrus the climb

Wow :)

spiritedaway
0

Han kan göra rätt coola duetter med sig själv ;P

musicpanda
0

Jo han har en bra falsetto med fina övergångar, men särskilt högt är det inte för en countertenor, men det är en väldigt stark pitch han använder sig av. Jag har varit ganska inne på Nicks sångröst, men hade gärna velat höra nånting där han inte använder sig av en harmonizer, vilket är lite fusk. Hade varit mer rättvist om man hade fått höra hans röst utan instrumental hjälp. Någon som vet något?