Musik iFokus

Musik

Etikett: konserter-festivaler
Läst 2372 ggr
Schroder
0

Svenska Grease musikalen!

Jag är ett stort Grease fan, tycker filmen är otrolig!

En svensk musikal version är en kanon idé MEN!

Hur i helvete tänkte dom när dom gav rollen som "Danne" till Sebastian, han är ju alldeles för mesig för att spela just den rollen.

Kunde dom inte vänta tills Brolle JR hade gjort klart sin Buddy Holly turné och ge hand den rollen ist, han är ju som klippt och skuren för en sådan roll (förstår inte varför han inte börjat inom rockabilly genren än).

Tycker verkligen de är jätte trist att förstöra en sådan framtida succé med en sådan tråkig och mesig artist!

zazzmi
0

håller verkligen med!

Schroder
0

Kan verkligen inte förstår hur dom tänkte! :S

musicpanda
0

Eller varför inte ge rollen till någon som kan sjunga och är skolad musikalartist? Inte för att rollen kräver det iofs. Men det börjar bli låg kvalitet på musikalscenen i Sverige när personer utan musikalisk bakgrund tages in.

Schroder
0

Ja de hade ju varit ännu bättre, men vem vet.

Musikalen kanske är så kass att dom beöver lite större namn för att människor ska komma och se den?

musicpanda
0

#4 Det börjar kännas lite så, gud jag skulle ge allt för en bra uppsättning av en musikal på originalspråk i Sverige.. :I Jag vill se Cats! Inte den på svenska -__-'

Schroder
0

Ja skit i stora namn och ta folk som kan och är utbildade efter de!

zazzmi
0

#4 Grease är en jättebra musikal, vilket väldigt många tycker, så det blir nog inte problem på den fronten, bara när det gäller de usla skådespelare!

Rockabillyforever
0

Grease över huvud taget är väl löjligt på Svenska, tycker jag ialle fall.. Originalet ska det vara, annars kan det kvitta hehe=)..