Pier Pressure 2010
Idag blev det bekräftat att Paramore återvänder till Sverige för att delta i Pier Pressure (Göteborg) den 20 juni!
Det missar jag inte för någonting i världen.
Fler som ska dit för att se Paramore/något av de andra hittills bekräftade banden?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag ska såååå dit! Jag dör annars, jag dör! :o Alltså så jävla lycklig att dom kommer hit! Vet någon hur mycket biljetter som finns kvar? :)
#1 Ganska många kan jag tänka mig ;) Ca 8 band till ska ju bokas.
Jaha ja. ;o Ja, jag tror att mamma kommer åka dit med mig och min kompis, hoppashoppashoppas!
Du, jag tror du stod framför mig på Paramore har jag kommit på, blont hår i tofs.. skinn eller jeans jacka.. ? För jag läste din sammanfattning att ni gick bakåt efter ett tag. och det gjorde dom framför, kan ju ha varit vem som helst, men ändå. :P

JAG SKA :D :D :D
#3 Kan ha varit jag, hade kort skinnjacka men minns inte om jag hade uppsatt hår… Haha. Min kompis hade rosa tröja iallafall ;)
#4 Kuuul! Bor du i eller nära Göteborg?
Vet någon om det är utomhus? :) Skulle vara så himla awsome att se Paramore utomhus nu när man har sett dom inomhus!
Ja det är utomhus! 
Jag ska förmodligen dit!
2 av mina favorit band :] Paramore och Neverstore :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Nu är det klart, jag och min kompis ska dit !!
Mamma skjussar, så himla kul! Vilka band åker ni dit för? ;)
Nu har jag biljetter i min hand! Har 16 mil till Gbg men halva min släkt bor där så vi får en av deras gäststugor att bo i under helgen.
Jag åker dit för Paramore, helt klart. Annars skulle jag inte åkt. Däremot är det ett stort + att även 30 Seconds to Mars spelar där!
Paramore skulle va sjukt kul att se! :) men helgen innan ska jag på kiss konserten så blir lite jobbigt att åka :(

Åh! Jag vill åka! :O Paramore och 30 sec! Mums!
#12 kan jag inte flörta mig in hos dig..? Snälla…? (a)

#12 Flörta in dig hos mig? Jag ska inte ens gå…

#14 Varför inte? :D

#15 Fattig?

#16 du var ju inte det alldeles nyss.. :P men aja, vi ska nog inte ta det här..