Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 443 ggr
SarahPeace
0

Britney spearse?

Tycker ni om nån speciellt låt som hon har gjort  ? iaf vilken? :]

Lillatrasdockan
0

Nej neeeeeeej! omg NEJ NEJ NEJ! hon är som en förvuxen fjortis med sitt beteende. Skulle ALDIRG någonsin stödja henne genom att köpa någon singel och, nej gillar absolut inte någon av hennes låtar O.o Sen fanns det ju pinsamt nog en tid när man var sisådär 8 och alla älskade henne o christina aguilera, men tack gode gud var det inte direkt långvarigt ;)

Lillatrasdockan
0

Nej neeeeeeej! omg NEJ NEJ NEJ! hon är som en förvuxen fjortis med sitt beteende. Skulle ALDIRG någonsin stödja henne genom att köpa någon singel och, nej gillar absolut inte någon av hennes låtar O.o Sen fanns det ju pinsamt nog en tid när man var sisådär 8 och alla älskade henne o christina aguilera, men tack gode gud var det inte direkt långvarigt ;)

lisette
0

jag diggar brittan faktiskt. hon bjuder på entertainment, helt ok låtar etc…

jag gillar faktiskt toxic

Lillatrasdockan
0

gilla henne du ;) asså det är ju inte som om jag inte kan acceptera att andra har andra åsikter än jag så länge DE åsikterna skadar andra. Och jag tror inte att lite lyssnande på toxic kan skada världen xD (en annan sak med lena PH O.o ) ehm…

Murre_Uddiz
0

#1 Haha *nickar och håller helt med* ;)

E_hjo
0

Nä, jag tycker att hon är extremt dålig…
Hatar hennes röst. =/
Finns ingen låt som jag tycker är bra.

varulven
0

fast i toxic är det en svensk tjej som sjunger mest i refrängen.

bubbelbubbel
0

en svensk tjej ?

varulven
0

joo, jag vet inte vad hon heter dock… såg det på tv :)

lisette
0

vilken tur att jag får gilla vilken artist jag vill då. ;)

Benjy
0

jag tycker hon har gjort en del bra låtar faktiskt. Jag är ju allätare å lyssnar på de mesta.

gillar bla i'm not a girl not yet a women.
crazy…