Love Is On Fire - ItaloBrothers
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ny, grym låt ifrån ItaloBrothers som jag drogar som inget annat. Vilken genre skulle ni kalla detta förresten? Indie, dance, trance?
Så jävla bra så att jag snart lyssnat i sönder den, vad det är för genere kan man ju diskutera. Vilket tycker du passar bäst?

#1 Jag med, hehe.. 150 lyssningar eller nåt. Hmm, jag skulle nog sätta dance, indie eller något sådant verkar vara det tror jag.
Jag skulle nog med sätta det unde dance, men har sett låten på flera samlings album som kallar sig trance, sen ligger de på ett indie skivbolag så inget kan ju ingentligen vara fel?

#3 Sant i för sig. Fast det är ju inte Trance, garanterat. Dance isf! Vi kör på indie unde dance.
ÅÅÅÅÅÅÅ den är ju sååå bra!!!!!! jag droger den också just nu:D hoppas bara inte grannarna blir trötta på musiken.
#5 Du är bara 1månad efter i lyssningen :), så du har lite att ta igen.

Haha. Btw: Har fått reda på vad det är av min broder! Hands up är Italobrothers, Manian, Cascada, osv.. Hands up kallas även Eurodance. Så nu vet vi 
Haha ja jag är ju det :D
åh en perfekt låt till mina träningpass :D

#9 Testa Stamp on the ground med eller So Small 
Det måste ju snart komma ut något nytt från Italobrothers, någon som hört eller läst något?

#11 Det är ju Love Is On Fire som är deras senaste? Dom kommer nog inte släppa något mer detta året. Dom släpper ju inte hela album..
Inte deras första underbara låt, jag gillar den massor!
#12 Jo det stämmer, det måste de göra :). De kan ju inte leva på den låten hella året.
Men nu har jag börjat lyssna sönder Train-Hey Soul Sister (Karmatronic Radio Edit)
Lyssna in den ifall ni har tid.