Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 696 ggr
lisette
0

melodifestivalen 10/2

måste säga att hon lärarinnan som gick vidare var otroligt bra.

the arks låt lät exakt likadan som någon annan… vilken?

Maja
0

Ja, hon lärarinnan var ju sååååå gullig!! :P The Ark är väl en av favoriterna i finalen också, kan jag tro.. :)

En sak som jag dock inte kan förstå.. JIMMY JANSON?! :S Huuuuur lyckades han?! Låter som en 10-årig pojke.. :P Haha..

E_hjo
0

Lärarinna var inte bra…
Bäst var The Ark, den var ju inte jättebra men klart bäst!!! =)

lisette
0

men han ser ju för sjutton ut som en liten snorunge med… ;)

men kände ni inte igen melodin i refrängen i the arks låt?

E_hjo
0

Mjo, det var nått jag kände igen faktiskt men jag kan inte sätta fingret på vilken låt… =/

SarahPeace
0

Den dära lärarinnan hållde ja på att svimma nä hon gick vidara, fattar inte hur vi folk röstar för hon skulle aldrig kunna komma långt endå,  vist hon kanske sjöng bra men de var dö trist låt  o neeej fyyy .

Jimmy , låten var inte bra just, men hn är så gudlomlig SÖÖÖÖÖÖT så man blir förtrollad in i tv Oskyldig

The ark hade bästa låten och var absolut värd att gå vidare.

Så tycker jaxD

SarahPeace
0

#3 ,   Mamma satt typ hela tiden och sa nä han sjöng att hon kännde igen låten men hon kom aldrig på vilken den var lik ,  vet du vilken låt den var lik lr så ?

lisette
0

nej jag vet inte det och det är otroligt frustreande! :D därför jag undrade om ni visste.. ;)=

lisette
0

Edison Lighthouse - Love Grows hittade jag att det skulle vara…

kan ngn kolla på youtube o se om det låter likadant? har ju modem så det går inte… :D

Alex
0

Jag såg det inte, men av det man har läst verkade det ju vara rätt låtar som vann. ;)

Angående Jimmy Jansson kan jag ju säga så att han har gått på min skola, och jag har kompisar som kände honom. Det var innan han blev känd.. Då sa han upp kontakten med dem eftersom han kunde umgås med kändisar.. Så ja, ni kan nog räkna ut vad jag tycker om honom. ;) Sen så kan man ju inte påstå att hans musik gör det bättre heller..

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Benjy
0

lärrinnan(?)s låt var jätte bra men passar inte in  i melodifestivalen. the ark var helt okej, men de får gärna byta scenklädsel om de skulle vinna alltihop å täla i finland.

Murre_Uddiz
0

kollade igår faktiskt :D

Jimmy janson- räv elr vad? ok. Låter som sagt som en liten pojke som vill skämma ut sig..

The ark. Rätt bra, morsaan sa att det lät i början också som nån äldre låt..

RubHel
0

The Ark var bäst!

Om man skickar Marie till Finland kommer hela Europa somna…. >.<

Emelie-G
0

The Ark = Utklassning!! ;) Nejmen tycker även jaga tt jag känner igen melodin lite, iaf refrängen. Jag diggade scenkläderna, det behöver vara lite udda för att gå hem i Europa sen tror jag.

Jimmy Jansson kändes lite som en wannabe Håkan Hellström på stilen och han lät som sagt som en liten pojke som vill skämma ut sej.

Linjerat
0

Lärarinnans låt var för slätstruken…