Muse till Stockholm
Den 21 juli spelar MUSE på Zinkendamms IP i Sthlm :) Biljetter släpps 25:e mars.

Jag har biljetter! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
…och jag ska gå med Alex (#2). 
Rätt så kul att de ska spela på Zinken måste jag säga. Det är ju inte det första stället man tänker på direkt. ;)
Hade jag inte åkt på festival i juni hade det nog blivit Muse… Men ha så kul hörni! 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#4 - Äh, du kan väl ta bägge två! ;)
#5 Resan upp till Sthlm kostar för mycket ;)
#7 Ingen aning tyvärr. Håller tummarna för att du får i alla fall, vet hur frustrerande det är att inte lyckas… Det upplevde jag i höstas. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Sist, i oktober, sålde de väl slut extreeemt snabbt?
#9 Japp, de gjorde ju det. Stockholmssläppet missade jag ju, av någon dum anledning, men ett par timmar senare när jag kom in var ståplatserna slut i alla fall. Så försökte på Oslo som släppte biljetter ett par dagar senare, då satt jag och klickade in och ut på sidan från fem minuter innan själva släppet.
Men det sket sig ändå, för när de väl släpptes kom jag inte in alls pga för mycket trafik, och när jag väl gjorde det (ca 5 min senare) var ståplatserna slutsålda…
Så jag var rätt glad över att kunna köpa i förväg den här gången. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#10 Helt sjukt! Haha det förstår jag.
#11 Jo, kan man säga. Jag blev riktigt chockad, trodde verkligen inte att de var så stora här. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Såg dom på Hovet nu senast, lätt det bästa jag sett live. Skulle inte missa dom i sommar för allt smör i småland ;) ??? :)
#14 Härligt! 
Verkar fortfarande finnas biljetter kvar.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Tusan att man bor så jädrans långt bort 
#16 Vart bor du? Jag har 40 mil till Stockholm, det hindrar inte mig. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#17 Jag har 80 mil till stockholm och ingen bil. 
#18 Det går tåg. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#18 Ja när Botnia banan är färdigbyggd ja, vilket är i Augusti. 

Jag hörde på radion att man kunde rösta någonstans på vilka låtar man ville att Muse ska spela när de kommer till Stockholm (tre låtar tror jag att det var). Stämmer detta? Ganska häftigt om det gör det!
Tyvärr kommer jag inte kunna se dem, ska på Green Day i juni så dit går mina sparade pengar 
#21 Japp det stämmer, på deras hemsida. Minst en av topp fem låtarna kommer att spelas på varje konsert.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Klart man måste se dom! Ska bli jättehäftigt att få se dom ute. Såg dom i höstas också, min Första konsert (den här blir min andra) och en av dem som jag gick med (han är vuxen, 45) har varit på många konsterter i sitt liv. Han sa att den här var en av de bästa! Så himla glad. Men det känns som att nu vill jag inte se någon annan med risken för att förstöra mina fina minnen från konsterter =) Muse<3

Jag har biljetter
. Helt överlycklig då jag inte kunde se dem förra gången. Fast än så länge har jag ingen att gå med…
Sjukt besviken.
Hade sett fram emot detta så mycket…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag höll på att få härdsmälta när jag fick veta att det var inställt tidigare idag…. SJUKT besviken…..

Också sjukt besviken. Och ledsen.. Skulle bli höjdpunkten på min sommar
Själv blev jag faktiskt lite glad över att de ställde in… Såklart supertråkigt för er som skulle gå, men själv kunde jag inte då när det var mitt i sommaren. Hoppas nu på att de kommer tillbaka senare i höst så jag också kan gå! Lider med er som skulle gå :/
#31 Antagligen beror det på för få sålda biljetter…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Då får vi hoppas på att dom försöker igen i höst och att det kommer fler då! :) Tror faktiskt det är många som inte kan gå pga att det är mitt i sommaren.