Musik iFokus

Musik

Etikett: senaste-nytt
Läst 730 ggr
stry
0

Mando Diao på Nalen 20/2

Hej,

Jag ska på Mando Diao på tisdag och har en biljett över om någon är intresserad. Lade upp den på Blocket.

Högsta bud just nu är 399 kr. Konserten är helt slutsåld, även hos BiljettNU.nu och BiljettShop.se som annonserar ut för +500 kr men ej verkar ha några i lager.

Självklart vill jag ha marknadspris för biljetten, men ser ju helst att någon musikälskande Mando Diao-fan får den :) Ses kanske där!

Murre_Uddiz
0

aAAAA *vill ha vill ha vill ha vill ha* jag o min syrra ville gå (med hennes kompis) så kompisen skulle beställa biljetter. Så trodde vi att hon hade gjort det, men så kmr honflera dagar senare och säger att hon inte fick gå för sin pappa.
-Så du har inte bokat biljetter? fårgar min syrra.
- Neej *bimbigt* varför skulle jag göra det? säger hon. #&%¤&)(¤ kärring……………..

Jag o min syrra har vart sur på henne och min syrra har inte pratat med henne på typ 1 månad nu ;P elr nåt

stry
0

Hehe, aj då. Ja de gick ju åt som smör i solsken. Jag missade att boka först, men så la de ju in en extrakonsert också. Den sålde snabbt slut också.

Blir lite svårt för er att dela på 1 st biljett dock ;) Men syrrans kompis har väl sumpat sina chanser antar jag? Av mig kan du få köpa en, sen får du väl jaga via andrahands-sajter.

Hör av dig. Gärna via Blocket-länken ovan, så har jag lite koll på alla förfrågningar.