Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 951 ggr
Staffan
0

Skivomslag

Det är svårt att förstå att de här skivomslagen en gång i tiden förmodligen har sålt några skivor…

>> Länk till bilderna…

// staffan

Alex
0

Haha jo lite svårt att tänka sig.. Men det bevisar väl att folk bryr sig om musiken mer. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

bubbelbubbel
0

hha, gud så hemska !! :)

RubHel
0

Skona mina ögon =P

Cevir
0

Haha, otroligt "vackra" bilder alltså ;)

/ Sara & Casper

StefanW
0

Skivomslag #94 kommer jag ihåg, Jacob Dahlin hade lämnat radioprogramet "Galaxen" och hade sitt eget program "Jacobs stege" i SVT där han visade upp mycket ryskt som då var okänt i väst (att han satt och intervjuade dom på ryska var kul bara det). Alla Pugatjova fick en god drag hjälp av Jacob. Att han gick bort 1991 endast 39 år var tråkigt.

Stefan - Modellbyggare

E_hjo
0

Dom var ju heeelt underbara ju! ;)

Murre_Uddiz
0

hahah :P Gammeldags.se

varulven
0

haha guld!

Celia
0

Ska ha den där ABBA-plattan liggandes i mitt föräldrahem. Tyckte säkert att den var jättefräck när jag köpte skivan, allt med ABBA var ju inne på den tiden. Sweet och Kiss får vi inte heller glömma. Tycker fortfarande att ABBA-skivan känns malplacerad bland de andra töntomslagen ;)

charlie
0

Jag fick just ett enormt begär att lyssna till Karate Preacher, Mikel Crain.. måste kolla iTunes nu!!!

---

charlie
0

Herregud, Herbie Mann, det var ju hur länge som helst sedan jag lyssnde på honom, 10 år sedan, han är en riktigt höjdare rekomenderar honom starkt för de som gillar Jazz..

---

Leffe
0
Kaj
0

Jag har nästan alla (not!)