Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 1401 ggr
EmmaVarg
0

ladda ner låtar?!

hej, har lääänge sökt efter detta så jag lägger upp en tråd om det nu.

Vet någon en bra sida man kan ladda ner GRATIS låtar eller såndär "youtube converter" program osv?

har testat många olika men typ alla var blivit problem med.

och nu söker jag efter där jag BARA har få LÅTARNA, INTE hela videon..  för har massa låtar ajg vill ha påå min mobil men vet inte hur jag ska ladda ner dom och mina vänner har tröttnat på att  ladda ner åt mig..

MajaL
0

EXAKT en likadan tråd som jag var på väg att skapa. =)

jag vet inte om denna adressen är en sajt som är laglig: http://www.archive.org

Kanske du kan förstå hur vida den är det? =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

EmmaVarg
0

#1 har en sida jag bruuka ladda ner ifrån, men det kommer virus ibland.. fast jag har skydd så att de kommer varningar på min dator oftast men :P http://listentoyoutube.com/  de är sjukt enkelt, bara klistra in länken till låten man vill ha frn youtube o sen laddas de ner o så :P men sen kanske de inte är lagligt Tyst

MajaL
0

#2 Ingen aning. Men förstår du dig på hemsidan jag gav dig i #1? Är det lagligt där ifrån?

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

EmmaVarg
0

#3  ingen aning, förstår inte sidan ja är vääldigt dålig på engelska.. :P

MajaL
0

Jag har googlat på typ "ladda ner musik gratis lagligt" eller något sånt. Sedan kom jag till en plats där han rekommenderade 7 olika sajter som han hävdade erbjöd just detta.

Sedan kollade jag på de olika, många av de hade äldre musik eller av väldigt dålig kvalitè eller så var det kass musik helt enkelt. Man kunde provlyssna på allt.

Vad jag kan förstå så är det OK där, ingen annan som har pålitligare engelskakunskaper? jag har bara G i gymnasiekurserna A & B. =/

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MajaL
0

Gratishuset.se ser ut att ha gratis musik lagligt. =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

dijete
0

www.beemp3.com

Kolla in den, läs dock villkoren :)