Hur mycket musik äger du?
Hur mycket musik äger du, antal album, singlar, Mp3:or?
oj, jaa du ett par cdskivor har ha, mp3or, e nog ett par tusen :P haah ;D
Ojdå, jag vågar inte räkna efter :)
Jag har nog runt 20 st CD-skivor. Datorn är alltid på när jag är hemma och då är alltid Spotify på, så där har jag ett gäng playlists som jag varierar mellan.
Ett par tusen låtar på datorn och ett par CD-skivor (inte alls många, under 10st).
Men lyssnar enbart på Spotify vid datorn.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Samma som #4 just nu, men har en del planer på att köpa en del CD-skivor om jag får råd med alla jag vill ha.
Lyssnar dock inte på CD-skivor ofta alls, så det är bara för att jag vill ha dom i handen, lite symboliskt sådär. 

Ett tusental låtar på datorn, men väldigt få cd-skivor tyvärr.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Oj det vet jag knappt har väl kanske 200-300 cd-skivor här hemma eller något (vi har gjort oss av med lite också
)
Har en sambo som är lite av en samlare. Har lite LP-skivor/singlar också.
På datorn är det inte direkt mycket. Laddar aldrig ner låtar från internet faktiskt. Lägger över dom från cd-skiva till dator
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Oj, några tusen låtar på datorn och jag lyssnar inte ens på hälften av dem xP Äger inte en enda CD-skiva, har fått den mesta musiken av min bror och har laddat ner en del själv.
Ja det vet jag inte…några hundra Lp-skivor, ligger väl runt samma på CD..tyvärr kan jag inte spela LP skivorna just nu eftersom jag inte har nån spelare men det kommer:)

150-300 vnylplattor (har sålt av en del)
1200 cd skivor,
140 gb med MP3 i bästa kvalite (Mina egna skivor som jag rippat)
Medarbetare på HBT ifokus