Musik iFokus

Musik

Etikett: övrigt
Läst 1197 ggr
Zevos
0

Hur mycket musik äger du?

Hur mycket musik äger du, antal album, singlar, Mp3:or?

Jenahbella
0

oj, jaa du ett par cdskivor har ha, mp3or, e nog ett par tusen :P haah ;D

Zevos
0

Ojdå, jag vågar inte räkna efter :)

Maja
0

Jag har nog runt 20 st CD-skivor. Datorn är alltid på när jag är hemma och då är alltid Spotify på, så där har jag ett gäng playlists som jag varierar mellan.

Anna
0

Ett par tusen låtar på datorn och ett par CD-skivor (inte alls många, under 10st).

Men lyssnar enbart på Spotify vid datorn.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

niffen
0

Samma som #4 just nu, men har en del planer på att köpa en del CD-skivor om jag får råd med alla jag vill ha.

Lyssnar dock inte på CD-skivor ofta alls, så det är bara för att jag vill ha dom i handen, lite symboliskt sådär. Glad

HannaT
0

Ett tusental låtar på datorn, men väldigt få cd-skivor tyvärr.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

LinaK
0

Oj det vet jag knappt har väl kanske 200-300 cd-skivor här hemma eller något (vi har gjort oss av med lite också Tungan ute)
Har en sambo som är lite av en samlare. Har lite LP-skivor/singlar också.

På datorn är det inte direkt mycket. Laddar aldrig ner låtar från internet faktiskt. Lägger över dom från cd-skiva till dator

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Salish
0

Oj, några tusen låtar på datorn och jag lyssnar inte ens på hälften av dem xP Äger inte en enda CD-skiva, har fått den mesta musiken av min bror och har laddat ner en del själv.

[stblues35]
0

Ja det vet jag inte…några hundra Lp-skivor, ligger väl runt samma på CD..tyvärr kan jag inte spela LP skivorna just nu eftersom jag inte har nån spelare men det kommer:)

BraveandCrazy
0

150-300 vnylplattor (har sålt av en del)
1200 cd skivor, 
140 gb med MP3 i bästa kvalite (Mina egna skivor som jag rippat)

Medarbetare på HBT ifokus