caroline af ugglas
allvarligt talat. jag och sambon såg nyss så ska det låta… caroline af ugglas var med. vad sjutton GÅR människan på?
jag vet inte ens vad hon sysslar med. men jag antar att det är någon sorts musik eftersom hon var med där.
någon som vet?
Hon är ju kanonbra! En svensk "Janis Joplin", hur bra som helst!!!
Amor vincit omnia 

kan nog inte hålla med dig där. sångmässigt var hon jättebra. men hennes konstiga gester gjorde att jag blev grymt irriterad.
så hon är sångerska mao?
Jag är mkt kritisk när det gäller musik, men CaU gjorde verkligen bra ifrån sig i SSDL, verkligen.
Detta avsnitt hade ju ett helgjutet lag med Anna Book och killen hade verkligen bra och stark röst…fixade ju Queens Bohemian Rhapsody ganska okej.
Den ljushårige puderstocken i CaU:s lag var ju istället lika dålig som de övriga var bra.
mvh
Bertil
hon är väl sångerska ja, minns bara att hon är rätt ful…men så kanske man inte får säga….

jag förfasades mest över hennes sätt att uttrycka sig på scenen.. men sången var faktiskt förvånansvärt bra.

Seriöst? Caroline är ju en riktig artist som vågar röra på sig och spexa till det, en showgirl. Sådana borde det finnas fler av. Mer energi på scen gör det mkt roligar.e

energi ja, men det var inte energi hon hade. det var enbart jobbigt att se på. dålig kopia av björk tyckte jag.
Var det hon med brunt hår, vit tshirt och röd kort kjol??
Jag blev skitirriterad, fick kolla bort när hon sjöng, mamma bara garva. :P

Jag är nog ensam om att tycka att hon var bra medans Anna Book sög.

#8 japp det var hon.. :D
#9 nej jag håller med dig om att anna inte var ngn höjdare.
#3 Killen i Anna Books lag, Peter Johansson klarade självklart Queens låtar perfekt.. Han har sjungit dem ett antal gånger förut, då han har huvudrollen i We Will Rock You musikalen som går i London. ;) Har själv sett den, och han var grymt bra!
Caroline kan jag inte säga något om, då jag inte såg så mycket av programmet tyvärr.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
programmet går i repris nu, och jag förstår dig lisette.
vad går människan på ?
hon beter ju sig som en kvinnlig thåström, skillnaden är att det passar inte henne för fem öre. PÖÖÖH..
…nu svamlar jag lite till. jag lite till..
jag tyckte anna var mysig, hon ser ut som en varm glad människa. men han peter i hennes lag, MY GOD ! vilken kille ! han är ju sjukt duktig !
Hon är mycket speciell. men jag hörde henne sjunga en gång och blev förvånad…det lät mycket bra
jaa, hon hade ju en jättebra röst…men märkligt sätt..
säger bara JANTELAGEN.
Hade hon varit artist i staterna så hade hon fått kanonkritik. Hon gör sin grej och skiter i vad andra tycker.
Hon har "alla kan sjunga"-kurser här i Uppsala. Har själv inte varit på någon, men systern har. Och hon sa att det var kul. =)

Jag tyckte att hon var härlig att titta på. Hon gör det verkligen på sitt eget sätt. Det är sökert inget hon har hittat på utan det bara blir så när hon sjunger.
Blev imponerad av af Ugglas första låten hon sjöng i programmet, men sen sjöng hon alla andra låtar precis likadant. Så min beundran varade i ca 2 minuter *ler* Och hennes "kroppsspråk" klarar jag bara inte av. Just nu är hon grymt överexponerad i singalong, så ska det låta, på spåret, ordet och alla andra program. Snart dyker hon väl upp i Aktuellt också. Hur man än zappar så är hon där. Nä, jag kan leva utan henne.
Apropå kurser i "alla kan sjunga" är det ju jätteroligt om alla får chansen att sjunga och känna glädje i sången. Bara jag slipper höra på eländet *s*
Anna sjunger sött om än inte perfekt. Om jag sjöng på toppen av min förmåga hade jag nog hamnat ungefär där, så jag känner inte att jag kan kritisera henne :)
Men han Peter hade en gudomlig röst och en härlig utstrålning. Det är något speciellt med musikalartister. De har sån bredd och sånt kunnande. Annat än de de där Idol-broilerna *s*
I förra programmet imponerade tvillingarna Magnus och Henrik. Vilka killar. Avslutningsnumret med koreografi och allt var ju bara störthärligt. Så showar bara personer med stor självkänsla.

Hon var igår med i Sing-a-long på TV3. Där var hon också mycket duktig, dock kändes det lite som en repris av så ska det låta, men hon är definitivt en idol 
Caroline af Ugglas dotter rider på min ridskola ;) :P
/ Sara & Casper
CafU var mkt i nyhetsmorgon i TV4 tillsammans med begåvade gitarristen Mattias Thorell när de spelade ett par Joplin-låtar
mvh
Bertil
Hon ska vara med idag
Öhh, var då???

caroline af ugglas. ööh hur sopig som helst! kunde ju inte ens sjunga i melodifestivalen. asså hur f*n kunde hon komma med?!
Du ska inte tugga TOY när det är blockflöjtslektion ;-)
No Offence…du är inte ensam….
mvh
Bertil

såhär får man inte säga men fy fan vad ful hon är :P