Värsta låten
Vilken är den värsta låten Ni någonsin hört? (gäller all musik genom tiderna och med "värsta" menar jag osmaklig/äcklig/sämst)
Ärlit talat hur kass var inte Hej Monika för nårga sommar sen..
Den var verkligen skitdålig enlit mig..
Henke

nu kommer alla känslorna på EEEEEN och samma gång med per gessle var också ett riktigt bottennapp. vet inte om det var den sämsta men det är den som dyker upp i huvudet först
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
Måste ju nästan vara Paris Hiltons låtar… och möjligen några av Lena PHs låtar…
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Just nu är jag jävligt trött på Leona Lewis "Without you" eller vad den heter..

Den mesta komersiella skiten som spelas på radio, men även där finns det ju guldkorn också. Men Rix Fm är bara suck ! det enda roliga är roger titti och gert !
Jag vet inte, jag kommer inte på nån just nu ^^

Alla låtar som spammas sönder på radio/tv, vissa låtar är ju bra i början men oj vad man tröttnar :(
the ting tings klarar jag inte av i detta läge ! Jag blir full av ilska varje gång den där bruden klämmer i i refrängen "its not my name"…by the way, the song is stupid too 
Ett par jag verkligen inte klarar av som kommer först upp i huvudet är den här Fields of gold, och Total eclipse of the heart ._.
Finns en hel del illa låtar jag hört… men eftersom jag inte gillat dom har jag inte lagt på minnet vilka artisterna är;) Någon jag dock inte gillar är "Kokobom" eller vad den nu heter…

Hanson - MMMMBOP är nog fan det sämsta skiten som gjorts…
Alla låtar med Doran Doran tror jag dom hette.
#12 Du menar inte Duran Duran?
Annars har vi ju alltid… ja, vad heter den? Den där bebislåten som Robyn sjöng för säkert minst tio år sedan.
Annars är några av mina egna låtar också riktigt dåliga, men dem känner ju ingen till förutom jag… och så bör det nog förbli. För även om jag gör lika dåliga låtar som många andra, så har i alla fall jag vett att inte framföra dem offentligt…
lägger härmed in TokioHotel på värsta låtar topplistan…tycker att dem platsar där helt enkelt…det sa bara swosch och placeringen var given.

alla håkan hellström låtar:)
#15 Har du verkligen hört alla? ;)
#16 Skulle tror att det räcker med att han sjunger så kan det inte bli mycket bättre än riktigt illa.. :/ Enligt mig i alla fall, sen har säkert andra en annan uppfattning. :)

Det finns så många så det är svårt att säga, nästan allt som gick på radion under 90-talet var ganska uruselt.

Beautiful Girls - Sean Kingston
Don´t Stop The Music - Rihanna
Dunka mig gul och blå - Frida
Alla Tokio Hotel låtar.
Alla Lena Philipson låtar.

BEbapalola
Lapp och renat jökkmökksjökke
#13 Jo, gud, förlåt mig. Duran Duran menar jag självklart. Måste varit aningen trött när jag skrev det där (:

Eddie Meduzas s.k. låtar. USCH!
Nu lyssnar man ju kanske inte så mycket på Eddie Meduza för låtarnas skull. Det är ju mer tramset mellan låtarna man vill höra. Själv gjorde jag en instrumentalversion av en av hans låtar 1998. Blev bättre än jag trodde det skulle bli. Det var ”Va' Den Grön Så Får Du en Ny” som det handlade om denna gången. Tänkte göra om ”bravaden” med en av hans andra låtar: ”Saxofånen”. Skönt stuk i den, tycker jag. Fast jag ska göra den utan saxofon (mest för att jag inte gillar saxofon men även för att jag inte kan spela det), så det är ju tur att det blir en instrumentalversion då… frågan är om man inte skulle ändra titeln också, när man ändå är igång… Det får man ju göra faktiskt, enligt n©b, i alla fall fick man det när jag frågade senast, 1998…

#23 Nää man vill inte höra någonting av honom!

Alla svenska låtar förutom Somliga Går i Trasiga Skor, Andas Genom Mig (Uno Svenningsson) och Undantag (Bo Kaspers orkester) är dåliga, plus alla äckliga, onödiga låtar som alla fjortisar går runt och lyssnar på. :)
#25 Plus alla utländska låtar. Hoppsan, det blev visst inte så många låtar som hamnade utanför listan…

#16 nej, men jag gillar inte håkan, jag typ hatar han ! och dom flesta är typ skit:P

#26 Långt ifrån alla utländska låtar! Det finns länder som har mkt bättre smak än Sverige! Eller då ska man kalla det, bra smak, för jag tkr inte att schlager/pop är en bra smak.
Jag kommer från Kroatien och du kanske tycker att deras låtar är dåliga, men du förstår dig inte på låtarna och då kan man ju inte leva in i dom. Jag tycker inte om modern, kroatisk musik, eller jobbig folkmusik, utan en stil mittemellan som jag levt med.
Dessutom är Spanien och England väldigt bra på musik också! Några av mina favoritartister och favoritband kommer från England.
Och vem kan glömma USA? Det stora landet där många moderna musiker kommer ifrån.
Men några länder som är dåliga på musik är t.ex. Tyskland. Inte bara för deras hemska språk, utan ett exempel på ett urkasst band är ju Tokyo Hotel. :) Plus att dom också är schlager/pop/mesig hiphop.
Sedan hatar jag arabisk musik också, tycker det är skitirriterande.. >.<
Men när jag lyssnar på utländska låtar bryr jag mig för det första inte om språket, det finns låtar som är på t.ex. kinesiska som jag tål att lyssna på, även om språket kan vara irriterande, så jag dömer inte musiken efter språket!
#28: Oj oj oj och hoppsan. Det gick tydligen att missa totalt att jag ironiserade över #25 i mitt inlägg.
#28 igen: Att bara ens nämna en fras som ”bra smak” är ju störtlöjligt. Det är ju bara vanligt löjligt tyckande och inget mer. Det är det som ”smak” går ut på.
För att ta en liknelse: Om jag gillar citroner och du föredrar kola, vem är det som har dålig smak? Ja, det beror ju på vem man frågar… Precis samma sak med musik.
Huruvida någon artist är duktig på sitt instrument eller på att sjunga går ju objektivt att ta reda på om man vill; man kan mäta och testa det mesta här i världen, men det funkar inte på musikstilar. Varför? För att det är subjektivt, bara en massa fjantigt tyckande, som jag nyss sa.
Jag tycker om vissa typer av musik och det kan jag gott stå för, medan jag absolut inte gillar vissa andra musikstilar. Men därifrån till att säga att dessa musikstilar är dåliga eller att de som gillar musiken ifråga har dålig smak, så långt skulle i alla fall inte jag gå. Jag tycker som jag tycker och låter andra tycka vad de vill. Knappast något att försöka ha en seriös debatt om, för sådana debatter blir ändå bara 100% skitsnack.
Lyssna på ert så lyssnar jag på mitt och alla blir nöjda och glada, hur svårt kan det vara?
I och för sig skulle jag ju kunna dra till med att jag spelat diverse instrument och så vidare i ungeäfr 35 år och därmed kan jag säga vad som är bra och dålig smak, men det hade givetvis inte heller någonsin kunnat bli så mycket annat än rent skitsnack. Smak är smak, så enkelt är det.
Önskar bara att fler kunde skita i vad andra har för smak och njuta av sin egen istället. Varför stör det så många att alla inte har samma smak som dem? Löjligt. Och än fjantigare blir det när man försöker tävla i musik.
Att flest gillar en viss typ av musik är absolut inte samma sak som att den musiken är bäst. Det är snarare ett tecken på att många inhämtar sitt musiklyssnande från samma källa. Radio, TV och vad det nu kan vara, kanske? Det är förmodligen därför som de flesta som gillar exempelvis turkisk musik bor eller är födda i Turkiet och så vidare.
Många gillar ju Amerikansk musik, vilket kanske inte är konstig då den musiken hörs i de flesta länder. Svensk musik hör man ju nästan bara i Sverige, exempelvis.
Lägg också gärna märke till att jag i detta lilla inlägg inte nämnt en enda musikstil vid namn. Tycker för övrigt att det är helt onödigt att ha namn på musikstilar. Jag gillar den musik jag gillar (ganska många olika musikstilar, men inom varje stil finns det också massor jag inte gillar), det är inget som någon annan behöver bry sig om det minsta.
Ursäkta alla upprepningar, orkar inte redigera skiten.

När jag av misstag zappade fram Idol ett år, och den där---aaah vad heter hon…Zibel?? Skulle vara "rockbrud" och traschade..usch det var så hemskt att jag förträngt vad det ens var hon gjorde, Nothing else matters tror jag. *hutter*
Annars har jag svårt för Håkan Hellström. och så hörde jag nåt värdelöst med nån som sjöng "jag skriver en låååt om diiig"
Stefan Sundström annars. Han skulle definitivt behöva använda sig av Antares Autotune. Fast nu handlade det i och för sig om låtar här och inte artister… så glöm allt.
Eva Dahlgren gillar jag inte. och jag avskyr hennes låt- ängelnn i mitt rum
#25 o herre jisses så många bra svenska musiker det finns- kända och okända.
Sämsta låttexten vet jag verkligen vilken det är- sjumilasteg med Martin stenmark.. Den är så hemsk.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Lustigt fenomen, detta. Är det verkligen så viktigt att världen får veta vad man gillar och inte gillar? Dessutom: Finns det verkligen någon som orkar läsa igenom alla de inlägg som skrivits?
Och svara inte på detta nu, det är nog tillräckligt tramsigt ändå.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Värsta låten… Hmmm, jag har försökt hitta den absolut värsta, men det finns enligt mig ingen vidrigare musik än det som kallas musikalskt av Thomas Di Leva…
#34 Här har du en som faktiskt orkar läsa igenom alla inlägg och dessutom tycker det är intressant att få veta vad alla har för olika smak.
Och självklart är det inte särskilt viktigt att man får veta vad folk gillar och inte gillar men som du vid det här laget måste ha märkt finns det många som tycker att det är roligt att få veta.
Men det finns ju ett enkelt sätt att slippa såna trådar om man nu tycker att de är onödig, läs dem inte, svara inte på dem.. eller gå helt enkelt inte in på dem över huvud taget. :)
Jag vet att du så snällt bad att man inte skulle avara på ditt inlägg men jag kunde ju bara inte låta bli, lite mer trams tror jag nog att den här tråden tål.
#36: Lite, ja…
Den låt som får mig att se rött är O'boy med Peps Persson. Jag klarar det inte, får lust att banka huvudet i väggen.
Sen har vi ju Drängarnas - Kung över ängarna.
Paulina
vill meddela berörda att denna tråden främst är till för att skriva av sig, som på alla andra trådar, vilken som helst faktiskt
kan vara skönt att skriva av sig lite om vad man inte gillar =) som i sin tur spelar lika stor roll om vad man egentligen gillar, hehe.
LÄgger till en låt/låtar/ ikväll till iaf :
Amy Macdonald -tror jag att hon heter? Personligen gillar jag ingenting från henne (andra får gladeligen älska henne), då jag känner mig uttråkad av musiken/låtarna…händer inte så mkt…
tack o god kväll
#39 håller med dig! ibland e de skönt att få ur sig av vad man gillar och inte gillar :) att höra att man inte e ensam ;)
#40 du är definitivt inte ensam och det finns säkert fler personer här som håller med =)

Frida låtar, jag står inte UT! xD Tyvärr är det en av mina kompisars idol, bara för att hon kommer från Malmö, och hon sjunger Frida låtar heeela tiden!

Hmmm….fanns en grupp för ett bra tag sen. "The Moffatts" eller nått?
Alla tjejer gilla dem(!?)…men huu vad dåliga de är!
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se
#43 hahaha de va massa år sen ju :P en av de killarna fyllde år samma dag som jag! :P
hahaha va tvungen att lyssna på dom nu , HERREGUD! lol

Fnusaknugen grattis du har vunnit en helårs prenumeration av hänt ectra.
#45: Då är vi båda vinnare. Du har vunnit en resa någonstans och ett klädesplagg. Det kommer två män i vita rockar och hämtar dig. De har med sig plagget, en sån där fin vit tröja med remmar på så att armarna nästan går runt hela kroppen. Tror du blir jättefin i den.

46;)
DU snodde min poker replik för 4 år sedan när pokern var som hetast…
Skrev i chatten titta i spegeln bakom dig står det 2 män i vita rockar som hämtar dig;)
Gott Nytt på dig glöm ej 2009 är ett nytt år med nya utmaningar…
Om du lovar gå i ullstrumpor hela året skall jag ha raggsocker;)
#46 Du verkar ha koll på sånt där… Mår du inte bra?
sandi thoms I Wish I Was a Punk Rocker.. den e nog top 5 bland de hemskaste :D
#51 haha nee uss *hata hata hata* :D

#51 Haha men seriöst, hon drar paraleller mellan hippiekulturen och punk-kulturen och beklagar att vår generation saknar ngn sån där rebellisk kultur, smart ju.
Sen att hon sjunger illa och att musiken inte har ngt speciellt utan är totalt utan fantasi ;) det är en annan femma :P
#53 hahaha ;) jo, de e sant, ;)
#56 ja 54 blev dublett ;)
haha precis :D jag bytte mitt blonda mot brunt för 6-7 år sen å jag får mina återfall :O
Om du lämmnar mig nu - Lars winnerbäck och Miss Li 
Den är bara så FRUKANTSVÄRD, dom sjunger hemskt, musiken en dålig hela låten är bara tråkig.
//Elin
#60 haha smaken e som baken! min favvis just nu, men de e mest för texten, passar utmärkt till mitt ex å mej :P

Alla som Per Gessle och Håkan Hellström gjort är trallande skräpmusik.

gyllene tiders ska vi hem till dig eller mig eller vad den heter.. mina syskon torterade mig med den låten ett tag… gha förstår nu hur jobbigt det kan vara att höra musik som skär i öronen på en. de tyckte nog så om min musik :p
ikväll lägger jag till Good Charlotte, pga att jag inte förstår mig på dem. Förstår mig särskilt inte på dessa ungdommar i samhället som påstår att Good Charlotte är "hårda" menat att dom är Goth/Metal musik------detta är svårsmälta kommentarer och jag har hänvisat barnen till att lyssna på Britney spears istället.
Mora Träsk - korvlåten,
ligger i spellistan efter nåt bra band, rena dyngan….
#67 Ja efter Monster Magnet… Men nu är den raderad från datan.

När barnprogramledare gör musik! typ "Nicke och Nilla" "Rummel och Rabalder" osv…. det blir bara hemskt då 
Så den här: Du är min man, med Helene sjöholm
Dom plågar en med den på svensktoppen varje vecka. -.-''
//Elin

Tycker #19 sammanfattar det ganska bra. Lägger på "I Kissed a Girl". Urk!

Christer Sjögren med "I love Europe" jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag hör den =S
Håller med dig till 100%! Spyr av den!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Ja skulle kunna rabbla upp massa hiphop-skit, sliska ytliga kärlekslåtar och death metal-låtar men jag skippa det.
Mommy Where's Daddy med RHCP är förskräcklig, läs texten..
Kola med Rasmus. Töntig låt, plus att jag hatar kola och Cola :p
My Boobs Are Ok med Lene Alexandra (piiinsam!)
Hoppas det är okej att skriva fler än en låt
Jag skulle nog säga allt som Rix FM spelar 411 ggr om dagen. Hatar den musiken och jag förstår inte varför en del orkar lyssna på det. Tur att man har mp3-spelare i arbetsbilen
. 8 timmar Rix är inget jag orkar med.
Finns för många för att nämna.. men nrj, rix, megapol, voice och såna radiokanaler spelar i mina öron endast rent och skärt skräp som gör att det blöder ur öronen på en.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Detta är nog bland det värsta som går att höra, det är så hemskt uselt att det är skrattretande.