IDOL 2010
Vilka tittar på Idol? Har ni några favoriter?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Min absoluta favorit är Olle, helt klart. Så jäkla grym! Och sjukt snygg också 
Sedan gillar jag verkligen Jay också, wow vilken röst. Bland tjejerna är Linnea favoriten.
Jay är helt klart bäst! ;)
OLLE! 
Daniel är ju sööwt :* :]
Idol? I år igen? Har jag totalt missat. Eller jo, någon trailer har jag nog sett, i och för sig. Men nu är det ju för sent, eftersom alla klåpare har åkt ut. Det är ju de sämsta som är kul att se, sedan är det bara trist och ointressant. Tycker jag, alltså.
Jag tittar inte men eftersom dom andra här hemma tittar så blir det att man hör och kan ju säga att Jay har en riktig rockröst!:) Tror att oavsett om han går vidare eller inte så kommer han att skaffa band..eller bli med band:)
#6 Jay har ett band, Von Benzo (finns även på Spotify) 
#7 Ahaaa ok se där:)

Ja kollar faktiskt detta året, har inte tittat på några år för har tyckt det känts extremt uttjatat vissa år -.-' men mina favoriter i år är Jay,Olle,Alice o möjligtvis Daniel o Minnah osså tror ja ;)
Instämmer OLLE! En riktig konstnärssjäl… Sen är det kul att "åldermannen" kommit med, positivt för hela tävlingen, han har ju en bra röst…

Mina favoriter är Jay, Sassa och Elin :)
Om jag väljer en kille & en tjej som två favoriter, så blir det nog Daniel & Sassa! :)

Jay och Daniel är mina favoriter. Tycker nästanm alla tjejer är urkass iår.
Mvh Ellenfyrkant

Olle är definitivt min favorit! Att han är gotlänning i grund och botten är såklart ett stort plus också. Man måste ju heja på sina landsmän ;)
Sen förstår jag inte varför Geir är med i Idol. Han har ju redan en känd musikkarriär, är det inte meningen att det är oetablerade artister som ska få chans att visa framfötterna i Idol? En kille som har 2 album publicerade på Spotify och deltagit i ett antal eurovisons i olika länder kan väl inte räknas som oetablerad..?
#14 ja men de kan ju inte bli utröstade bara för att de inte är oetablerade…
#14 Det var väl likadant med förra vinnaren Kevin Borg, han var väl etablerad artist på Malta?
Många i årets Idol är redan artister sedan tidigare. Olle har egna låtar, Jay spelar i ett signat band som finns på Spotify, Elin har deltagit i finska melodifestivalen, Linda har släppt musik. Lite trist tycker jag.
Det var nyheter för mej, men juryn måste väl ha vetat om det? Instämmer att det är ganska dåligt, inte s.k. "rå talang"…
Jay jay jay! Det bästa jag nånsin hört i musikväg.
Bland tjejerna är Linnea min favorit hittills, men kan nog ändras beroende på hur hon utvecklas, hon är ganska olika varje gång hon är på scen tycker jag.
Men är det inga som åker ut nu för tiden?
men nu är det väll bara på fredagar?
#20 man rösta väll och så ser man resultatet senare, typ 22.40 eller nåt sånt, efter nyheterna?
#21 Jag har ingen aning..jag följer som sagt inte det där:) Tycker bara det inte är nån som åker ut…
SarasB och stblues35: Nu är det ju fredagsfinalerna, då är det en deltagare varje fredag som åker ut. :)
Igår var det Sassa som rykte.
#23 Ok se där:)
Den enda som gav mej gåshud igår var Olle, riktigt bra, jag tänker Dylan, Springsteen, Nick Drake…

Olle är helt klart favorit, han är så spontan, urbra röst och sätt, bäst! Gillar inte heller tjejerna. Weise är inte heller fel, men hamnar på andra plats efter Olle - hos mig i alla fall.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
Har inte sett någon som sagt Linnea, så jag håller henne som favvo, hon är cool.. cool röst. Men Elin och Jay är ju coola på scen. Minnah tycker jag sjöng rent och okomplicerat, behaglig..
Linnea är min favorit bland tjejerna, lätt!
Jay är min favorit, sen åkte andrahandsfavroiten Sassa ut :(
Not your mom, not your milk.
Jay Smith. Inget klår hans röst! (dessutom är han ju från HBG) ;)
vem åkte igår?
#31 Minnah.
Jaaaaaaaa…
Ähh jag kollar ju inte ens!:D

Jay är en av dem bästa genom idols historia enligt mig. Tjejerna är urkassa i år.
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Jag tycker det är kul att Geir kommit så långt, bra för tävlingen och för hela denna åldersnojjiga bransch…
några av deltagarna har ju, eller har haft skivkontrakt….

Daniel ;) Han är ju från UDDEVALLA, hehe, Och Olle också.
ryktet säger att Alice hoppar av (synd). Minnah kommer tillbaka.
Olle, helt klart! Han är så sjukt duktig på gitarr och sjunger fantastiskt bra :)
DANIEL :'( Depp :(

Missade programmet igar vem akte ut? ;)

Daniel
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

Nej! Han som var så mysigt bra :P
Han var mkt anonym..minns inte honom alls från audition..vem var han eg??
Den snygga ;) Mwaha han va jättesöt :$