Musik iFokus

Musik

Etikett: techno-dance-electronic
Läst 1610 ggr
sweet_candy_
0

Någon som hört Slagsmålsklubben?

Ett superbra electronic band. Man blir glad av att lyssna på låtarna på något sätt:) Vilken är din favoritlåt isf?

Min är antingen Vi och Olle eller Rakade ögonbryn ska det vara :)

Alex
0

Jodå, såg dem senast på Arvika i somras.. Fast juså då var det inte så överdrivet uppskattat måste jag ju erkänna.. Bakis, med världens huvudvärk och dessutom feber.. Stannade inte så värst länge i tältet kan jag ju säga. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

emmaa
0

O ja, de är bra Glad

sweet_candy_
0

#1 hihi, det kan jag förstå:P

:)

bubbelbubbel
0

jeeihj ! slagsmålsklubben ! en kompis till mig lyssnade på dom när vi gick skoljoggen en gång, hon sa att man kände sig som en nintendogubbe.

jag gillar hyreshusklossar :)

Lillatrasdockan
0

Kasta sten är beroendeframkallande <3 älska älska älska :)

MyDarkestHour
0

Ja har hört ett par låtar med SMK. De är okeja.

bubbelbubbel
0

jag är dökär i malmö beach night party nu. helt galen.

Robinsnel
0

mer tokigt, kanske lite annorlunda, är the tiger lillies… NAJS!

supermoccine
0

Mjae, det har ju gått utför med det bandet. Men jag har någon tidig demo de gjorde och den var treflig.

Gillar man musik åt det chippiga hållet finns det mycket bättre material därute. Den allra mest lovande svenska artisten just nu tycker jag är Nitro2k01. Lite annat neat på hemmaplan är Psilodump, Crazy Q, Paza Rahm, Maskinoperatör och Zabutom. Japan har vi bl.a. USK, Maru, YMCK och Blasterhead som bjuder på ypperlig musik och tyska firestARTer och Computadora Feliz är inte fy skam. Måste nämna kanadensiska Square root of evil och amerikanska Bitshifter också.

supermoccine
0

Tigertassar är på g också. Lyssna på deras låtar Hello Kitty och Robo Loco Dance!

johan86
0

hehe slagsmåls klubben ahr man hört har en del med dem med övningsköra är nice men hörde för ett tag sedan en annan som var riktigt bra Malmö Beach Night Party så hette den rätt ny skulle den vara rätt rolig vid:P

RobFrazie
0

Har hört slagsmålsklubben ett antal gången live, sen har mitt gamla band varit förband till dem:D

peaches
0

Kinematografen självklart

Ixion
0

Haha! ja slagsmålsklubben är riktigt festliga ^^ Mina favoriter med dem är Bib, Smart drag Mr.Christer och spanska förhoppningar. Men gillar man en låt med dem är det lätt att gilla alla =)

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

graleh
0

Jag gillar "Övningsköra".

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

akessoon
0

dom lyssnade jag mycket på innan sommaren (även under också). :) favoritlåten är sedan länge Han som tuggar med öppen mun dör. Spola fram till 2.00 så blir låten jätte bra! :D